Seuraa Madonnan konserttiin
Olisiko kukaan aikuinen nainen menossa Madonnan konserttiin ja seuraa vailla? Minulla on liputkin mutta kaveri puuttuu. Nainen siis olen itsekin ja olisi mukava kun olisi "juttukaveri" mukana. Olen ihan mukava puhelias nainen, mutta omat kaverini eivät vaan tykkää Madonnasta, joten kukaan ei ola innostunut lähtemään mukaan. Huhuillaan täällä!
Kommentit (6)
minulla on kaksi lippua kentälle joten voisin myydä sinulle toisen. Lippu maksoi noin 90e. Voisin ottaa itselleni uuden meiliosoitteen ja laittaa sen tänne, mutta menee varmaan huomiseen, en nyt ehdi sitä tehdä:)Katsopa huomeniltana uudelleen tämän ketju! Moikka!
Pahoittelen, en voinut palata asiaan aikaisemmin! Meiliosoitteeni on: madonnaan2012@luukku.com.
Sinä, joka haluaisit ostaa lipun ja lähteä kenties seuraksi,lähetä viesti, niin kerron lisää itsestäni. Viesti ei velvoita Sinua mihinkään!
t. Ap
Olisi kiva lähteä, mutta ei taida talous kuitenkaan antaa periksi.Pahoittelen.
T.2
mennä Madonnan konserttiin. Ällöttävä.
Luin avauksen ja luulin että olit seuraa vailla ja tarjoat konsertin kun liputkin on jo olemassa.
Parempi info että lippu myytävänä. Pistä huutonettiin niin eiköhän mene kaupaksi jollain hintaa.
En vain siedä ajatusta että ikäiseni nainen kekkalehtaa puolipukeissa ja vilauttelee nännejään julkisesti konsertissaan. Rietasta menoa.
Saa muutkin kiinnostuneet ottaa yhteyttä. (En olekaan ihan varma, onko nuo ko. liput halvimmat, vai onko vielä jotain halvempia takarivin paikkoja. Mutta omani maksoivat siis vähän päälle 90e.) Mutta jos siis joku aikuinen nainen konserttiseuraa kaipaa, ja haluaa ostaa toisen lippuni, niin voi ottaa yhteyttä meiliini. Mainittakoon, että olen jo nelikymppinen:)
Huutonettiin toki laitan myyntiin muussa tapauksessa, kuten edellinen vastaaja neuvoikin. :)
t. ap
Voisin olla kiinnostunut. Olin Madonnan edellisellä keikalla. Minulla ei ole oikein kans tuttuja, jotka sinne haluaisi. Olen 32 vuotias sosiaalinen nainen Pk-seudulta.
Minulla ei kyl oo vielä lippuja, et näinköhän niitä enäää saa.