Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita Verkkokauppa.comin huijaamia?

Vierailija
16.07.2012 |

Laitakaa sana kiertämään, ettei kukaan tuhlaa rahojaan kyseiseen puljuun.

Jos ostat jotain ja tuote ei toimi, joudut maksamaan "takuuhuollosta", ja saat rikkinäisen tuotteen takaisin, ja pulju väittää ettei mitään vikaa ole. Saapa nähdä mitä kuluttajaneuvoja ja poliisi sanoo asiasta. Rikosilmoituksen paikka...

Netti on pullollaan huijatuksi joutuneita, voi jos olisin tiennyt, en olisi ikinä ostanut sieltä mitään! Aivan rikollista toimintaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4395642#comment-55942287

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se että heillä on hyvä maine. Oikeasti kaikki on siellä kallista, jopa oma läppri oli mustassa pörssissä 200 euroa halvempi. Olen aina pitänyt mustaa pörssiä kalliina mutta..

Vierailija
2/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyväksi koettu suuri verkkokauppa. Toki kun kauppoja on tehty isot määrät osassa on erimielisyyksiäkin. Mutta pääosin kyllä oikeinnhyvä kauppa josta itse ostan jatkossakin mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiin puhelin takuuhuoltoon kun ihan yhtäkkiä sammui eikä lähtenyt enää päälle. Juuri tänään soittivat ja sanoivat ettei mene takuuseen kun puhelimessa muka kosteusvaurioita. Ja se ei todellakaan pidä paikkaansa! Puhelimesta oli takuu loppumassa ja arvasin jo etukäteen että keksivät jonkun tekosyyn ja näin kävi.

Meillä verkkokaupasta ihan hyvät kokemukset.

Vierailija
4/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoilen siitä myöhemmin.

Vierailija
5/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut takuuseen uuden isomman kovalevyn samantein, digiboksi kävi huollossa ja sain uuden ja paremman tilalle, kamera kävi Saksassa saakka huollossa ja palasi korjattuna takaisin.

Minä ostan verkkokauppa.comista juuri takuun luotettavuuden takia.

Vierailija
6/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eräs tuote tarjouksessa. Tuotetta ei ollut varastossa ensimmäistäkään, ei edes esittelykonetta vaikka menin heti aamusta ja seuraava eräkin oli jo muka varattu. Sitten minua kehotettiin tilaamaan tuote ja se olisi pitänyt maksaa etukäteen. Tässä vaiheessa hälytyskellot soivat enkä viitsinyt alkaa kokeilemaan tulisiko tuote ja jos tulisi niin milloin ja vaihdoin kauppaa.

Vierailija
7/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kodinkoneita, joka lähtöön kaikenlaista arkea helpottavaa vempainta. Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia takuuasioissa eikä huolloissa. Nyt sitten menin Verkkokauppa.comiin, ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Kerron myöhemmin, miten jutussa käy, nyt annan ammattilaisten hoitaa tämän asian. Ja kyse ei ole suuresta rahasummasta, vaan siitä miten asiakasta kohdellaan, suorasta huijauksesta, sekä oikeudenmukaisuudesta. Oletan, että jos ostan tuotteen jossa on 24 kk takuu, laite toimii moitteettomasti tuon 24 kk. Nyt aikaa kulunut muutama kk ja mulla täysin toimimaton vehje.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi