Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät pidä valkoisesta sisustuksesta?

Vierailija
16.07.2012 |

Nyt monessa kodissa kovasti käytetty valkoinen sisustustyyli ei kerta kaikkiaan iske. Niin persoonaton. Mukavanhaa ja vähänromattista, pah. Ja sitten näiden kotien portailta löytyy tietysti kesällä vain valkoisia kukkia sinkkiämpäreistä tai mukavanhoista laatikoista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole pahemmin itse mikään sisustaja, mutta kammoan valkoisia tiloja. Ne eivät ole mielestäni kovinkaan kodikkaita.

Asun köyhänä opiskelijana edelleen vuokralla, nyt kolmannessa asunnossa näin aikuisiälläni ja jokainen näistä asunnoista on ollut valkoinen. Kaiken päälle jokainen puupinta on pyökkiä. En pahemmin pidä pyökistäkään.

Sisustusvalintani ovat kaikkea muuta kuin valkoisia juuri siksi, että sietäisin olla kotonani. Punaiset verhot, ruskeat nojatuolit ja vihreä päiväpeitto saavat asuntoni onneksi näyttämään joltakin muulta kuin steriililtä sairaalalta. Ehkä omat värini eivät viehätä jotakuta muuta, mutta minähän täällä asun. Eipä nuo muiden asunnot minua haittaa, sillä en sisustusblogeja lue.

Vierailija
2/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoinen on kylmä ja persoonaton.Meillä ei ole yhtään valkoista seinää. Emme ajattele että kotimme remontoidaan mahdollista myyntiä varten.

Joillakin on koko koti valkoinen sohvia ja keittiötä myöten. Aika kammottava ajatus olisi asua sellaisessa lumilinnassa.

Inhoan myös niitä muka romanttisia valkoisella kuultomaalilla maalattuja esineitä jossa lukee jokin englanninkielinen sana kuten Bread tai drinks tai jotain muuta älytöntä. Kaikki pintakäsittely kuten hionta on jätetty tekemättä ja vedetty valkoinen liitumaali päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä nappaa tuo "mukavanha" ja romanttinen tyyli mutta vähän värillisempänä: harmaata, beigeä, hieman roosaa.

Valkoisia lattioita en käsitä, huonekalut ikäänkuin leijuvat ihan valkoisella lattialla.

Vierailija
4/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vuosia asui vuokrakämpissä, joissa rumat valkoiset seinät, en ikinä maalaisi omistusasunnon seiniä valkoiseksi.

Ja se "mukavanha" tyyli on aivan järkyttävä! Tykkään oikeasti vanhoista huonekaluista, ja vanhan mallisista uusista, mutta kyllä maalit pitää olla kunnossa, eikä mitään kuluineita. Ei ne huonekalut jotka on tehty joskus kauan sitten, olleet tarkoitettu kuluneen näköisiksi, vaan aikalaiset olisivat kauhistuneet jos näkisivät miten huonokuntoisina niitä nyt pidetään esillä, käskisivät maalata heti. Ihan hullua että jonkin pitää näyttää paljon käytetyltä että se on muka sitten arvokas.

Vierailija
5/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan mukavanha tyylikin on persoonaton, koska just nyt se on vaan tosi muodikas, mutta ei persoonallinen lainkaan.

Valkoisista seinistä mulle tulee aina mieleen kaupungin yms. vuokrakämpät. Omassani (omistus-) siis on todellakin harkitut väriseinät ja joissain huoneissa tapetit. Nekään eivät ole mitään beessi-luonnonvalkea-linjaa, vaan mielestäni tyylikkäitä ja kauniita värejä.

Ihminen, jolla on tyylitajua ja värisilmää ei halua valkoista joka paikkaan vaan just niitä värejä.

Vierailija
6/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on maalaisromanttista ja valkoista, ehkä myös vaaleanpunaista tms. voi olla, mutta valkoinen on se sana.

Itse taas pidän väreistä, kyllähän mieskin, mutta sanoo että valkoinen avartaa tilaa ja haluaa siis avaran kodin. Sillä valkoisella.

Jos saisi isomman kodin jostain, pääsisin valkoisen hyökkäyksestä ehkä eroon. Ehkä.

Vierailija
7/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko kovasti kiinnostaa teidän värimaailma. T: Värifriikki

Vierailija
8/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää jos valkoista on liikaa. Jotenkin ahdistavaa ja lisäksi niin mautonta. Tuollaista näkee ihan liikaa. Ihmisten pitäisi sisustaa persoonallisemmin. Itse haluan enemmmän värejä, ei mitään paria tiettyä väriä vaan persoonallisia esineitä ja materiaaleja eri väreissä. Tykkään sellaisesta art deco-tyylistä, ehkä vähän arkisemmasta ja boheemista. En osaa sen kummemmin selittää, mutta mielestäni on kiva jos kodin sisustuksessa näkyy persoonallisuutta!

Vierailija
9/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkinä sellanen kiva blogi kun a life's design... siellä on kivan näköisiä ja persoonallisia sisustuksia! Aika paljon eri tyylejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi