Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei ole varaa ehkäisyyn, joten toinen lapsi saa tulla jos on tullakseen

Vierailija
16.07.2012 |

Käytetään keskeytettyä yhdyntää ja varmoja päiviä ja lisäks mä imetän vielä esikoista, ja usein harrastetaan seksiä ilman varsinaista yhdyntää. Noista kun ei muu ole 100% ehkäisy kuin muun seksin harrastaminen, niin ollaan sitten päätetty että toinen saa tulla jos tulen raskaaksi. Se on sitten tarkoitettu niin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseen on varaa, muttei kymppiä kuussa ehkäisyyn... Sossukin varmaan auttaisi jos ei muuten millään onnistuisi.

Mutta terkut vaan Porvooseen!

Vierailija
2/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaunut, sitterit ja vaatteet on jo kerran hankittu? Uskon että mies on jo 9kk päästä saanut töitä. Ja ä-päiväraha on isompi kuin nyt kht. Lisäks mä voin kai tarvittaessa mennä hetkeks takas töihin, jos mies ei työllisty. T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun jaoit tämänkin kanssamme.

Vierailija
4/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaunut, sitterit ja vaatteet on jo kerran hankittu? Uskon että mies on jo 9kk päästä saanut töitä. Ja ä-päiväraha on isompi kuin nyt kht. Lisäks mä voin kai tarvittaessa mennä hetkeks takas töihin, jos mies ei työllisty. T.ap

Kiitos vaan!

Terveisin VERONMAKSAJA

Lapsia tehdään, JOS heihin on varaa!!!! Ilman, että MINÄ elätän!

Vierailija
5/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan tiedoksesi että mikäli hankit ensimmäisen kierukkasi niin se on sinulle ilmainen. Ja kyllähän se halvemmaksi sitten tulee kuin lapsen elättäminen.

Vierailija
6/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan tiedoksesi että mikäli hankit ensimmäisen kierukkasi niin se on sinulle ilmainen. Ja kyllähän se halvemmaksi sitten tulee kuin lapsen elättäminen.

mutta ei suinkaan kaikissa kunnissa joten älä levitä yleispätevänä tietona.

t. Itse ensimmäisen kierukkansa maksanut

Vierailija
7/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisi varaa lapseen vai?

No, älä sitten tule itkemään jos vahinko käy ja mies viipottaa toisen naisen matkassa.

Vierailija
8/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka ei ainakaan minulle ollut ilmainen.

Vierailija
9/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se uus vauva sit maksais? Kun vaunut, sitterit ja vaatteet on jo kerran hankittu? Uskon että mies on jo 9kk päästä saanut töitä. Ja ä-päiväraha on isompi kuin nyt kht. Lisäks mä voin kai tarvittaessa mennä hetkeks takas töihin, jos mies ei työllisty. T.ap

Eihän se toinen lapsi vauvaiässä juuri mitään lisää maksa (paitsi vaipat) mutta vauvakin kasvaa. Onko teillä varaa kahteen lapseen?

Vierailija
10/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vitsi!!!

Tietty jos on sossun elätti, niin vauvan myötä voi saada enemmän rahaa....

Vierailija
11/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se uus vauva sit maksais? Kun vaunut, sitterit ja vaatteet on jo kerran hankittu? Uskon että mies on jo 9kk päästä saanut töitä. Ja ä-päiväraha on isompi kuin nyt kht. Lisäks mä voin kai tarvittaessa mennä hetkeks takas töihin, jos mies ei työllisty. T.ap

Eihän se toinen lapsi vauvaiässä juuri mitään lisää maksa (paitsi vaipat) mutta vauvakin kasvaa. Onko teillä varaa kahteen lapseen?

Ja yhteiskunnan tukia saavat samalla tavalla ne äidit, joiden mies on töissä (kht/ä-päiväraha ja lapsilisä), eikä kai toinen lapsi miehen tukia lisäis? Nyt vaan se tilanne, että miehen tulot 600e/kk ja mun kht 300e/kk. Ei vaan oikeasti jää rahaa maksaa mitään muuta kuin ihan pakolliset. MUTTA tämä ei ole pysyvää! Sossusta ei haeta mitään.

Vierailija
12/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ainakin valita ottaako jälkitarkastuksessa 3kk pillereitä vai kierukan.

Vierailija
13/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ainakin valita ottaako jälkitarkastuksessa 3kk pillereitä vai kierukan.

tämä aloitus on uskomaton aivopieru!

Vierailija
14/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka asennetaan ilmaiseksi ihan terveyskeskuksessa ensimmäisellä kerralla.Viiden vuoden päästä saat uuden terveyskeskusmaksulla joka on sen seitsemän euroa.

Vierailija
15/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun geeniperimä heikkenee. Tällaisia lisääntyjiä niitä riittää. Kiitos ja amen!

Vierailija
16/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä jalat ristissä.

Vierailija
17/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit. Kierukka ehkä asennetaan ilmaiseksi/terkkamaksulla MUTTA SE ON ITSE HAETTAVA APTEEKISTA ja myös maksettava sinne apteekkiin

Vierailija
18/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot geenit... varsinkin älylliset...

Vierailija
19/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka ei varaa ehkäisyyn niin tehdään lapsi.

Olen kuullut myös version että ei ole varaa terveelliseen ruokaan niin ollaan lihavia. Toinen versio on että ei ole varaa matkustaa työnhakuun 50 km päähän niin ollaan työttömiä.

Mikä tän AP:n viestin tarkoitus on? Pitäisikö järjestää joku kortsukeräys teille jolla ei ole rahaa ehkäisyyn vai miksi postailet?

Vierailija
20/33 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin asia piti sitten tulla jakamaan av:lle. lopeta nettiyhteys niin sillä rahalla saat jotain ehkäisyä. ja jaksaminen 9kk päästä pienten kanssa sitten on varmaa?