Voitko mennä talonne pihaan aamulla aamutakki ylläsi juomaan aamukahvit?
Eli onko teillä suojaisaa terassia, jossa voisit niin tehdä?
Kommentit (19)
On suhteellisen suojaisa terassi, toki jos joku suoraan katsoo terassille niin näkeehän siihen. Mutta sitten on oma ongelma jos naapuria häiritsee että olen vain aamutakissa.
nakuna uimaan altaaseen... toistaiseksi. Kohta on naapurissa talo, tosin parikymmentä metriä matkaa.
Terassille ei näe mistään, pihaa ympäröi tiheät kaksimetriset orapihlaja-aidat.
Naapureista näkee pihaamme. Kasvillisuus on tosin hyvää vauhtia kasvamassa suojaksi.
Ei ole terassia, suojaisaa senkin edestä.
Jos asuisin omakotitalossa, menisin vaikka naapurit olisi metrin päässä.
Näin kerrostalossa koen, etten voi, sillä meidän talon pihalle pitää kiertää kadun kautta. Parvekkeelle voin mennä, vaikka naapuritalo onkin ihan vastapäätä.
Ei meidänkään aitataimeistamme ole vielä näkösuojaksi, mutta mitäs sitten. Jos naapureilla on niin tylsää että ehtivät aamukahvejani töllöttää niin siitä vaan!
melko suojaisa, mutta kyllä naapurit siihen halutessaan voivat kurkkia.
vaikkei terassi täysin suojassa olekaan. Ei minua haittaa jos joku sattuu minut aamutakissa näkemään ja tuskin kukaan meidän terassia niin kauheasti tuijottelee.
itse töpöttelen omakotitalossa (ja naapureita on joka puolella, pienehköt tontit) jatkuvasti ulkosalla yöpaidassa, uikkareissa tai useinmiten toppi+alkkarit päällä. Käyn siis hakemassa postitkin alushoususillani, naapurit näkee, mutta mitä sitten. Voin hyvin juoda kahvit pihamaalla ihan näkysällä paikalla toppi+alkkarit asukombinaatiolla. Jos häiritsee niin katsokoon muualle.
Alastomanakin voisin ihan hyvin olla mutta sen tiedostan että se on jo sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa ja lapsille olisi varmaan hämäännyttävää tai pelottavaa, joten sitä en toki tee (mutta kehtaisin siis kyllä).
Olen kohta 40v ja en jaksa tippaakaan välittää mitä muut ajattelevat vartalostani. Jos alushousuillaan hiippaileva naapurin rouva häiritsee niin aina voi katsoa poispäin!
Voin siellä kekkaloida vaikka nakuna :)
mutta parvekkeelle kyllä. Kerrostalosta siis kyse.
voin. Naapurit tosin näkee jos kulkevat ohi, mutta entä sitten?
No voin ;)
Naaputaloa ei edes näy meille saatikka mistään tieltä.
Mitä haittaa siitä on jos naapuri näkee aamutakissa?
Terassille tosin näkee kadulta mut siinähän katsovat jos kiinnostaa. Roskatkin olen monesti vienyt ja postin hakenut pelkässä aamutakissa.
vaikka 10 metrin päässä on iso kerrostalo jonka parvekkeilta näkee suoraan mun terassille ja pihaan.
tontti on 2000 neliötä ja ainoa rajanaapuri vanhainkodissa. Keinu verannan vieressä.
Eli voin.