Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarjottavat rippijuhliin,kommentoi kiitos :)

Vierailija
16.07.2012 |

voileipäkakut kinkku ja kala

lapsille pizzapalat tai/ja coctailtikkuja

mansikkajuustokakku

kuivakakku tai marianne browniet

pulla?

keksi

suklaakonvehti

kahvi

tee

mehu

limu

ehkä pillimehut suvun pienimmille

ja meillä ei ole pitkänmatkalaisia siksi ei lämmintä ruokaa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsapaloja en kyllä laittaisi, eivät mun mielestä sovirippijuhlien tarjottavaksi.

Vierailija
2/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki en rajaisi lapsilta pois voileipäkakkuja enkä aikuisilta pizzoja tai/ja coctailtikkuja.

Ihan perussetti teille tulossa ja se on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarjoaisin jotain muutakin suolaista kun pelkää voileipäkakkua vaikka se onkin omaa lempparia. Esim. cocktail-piirakoita ja munavoita josta tykkää lähes kaikki ja on helppo tehdä.

Vierailija
4/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei varmaan kelpaa osalle av-mammoista kuitenkaan.

Vierailija
5/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän,että meidän suvun ipanat ei syö esim.voileipäkakkua,mutta aikuiset syövät kuola valuen

ap

Vierailija
6/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yleensä juo limua eikä pillimehua....

Vierailija
7/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehua ja ehkä pillimehua pienimmille,lukee listassani.

Kasvissyöjiä ei ole

ap

Vierailija
8/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

coctailtikkuja. Ehdottomasti pullaa ja suklaista herkkua. Enkä myöskään antaisi pillimehuja, ne eivät mun mielestä kuulu juhliin.

Vierailija
9/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni tulisin juhliisi ja söisin noita tarjottavia. :) Pillimehut ihan ok lapsille lisäksi.

Vierailija
10/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mä olen käynyt rippijuhlissa siellä on ihan kunnon ruoka. En tajua tälläisiä tarjoiluja. Jos vierast ajavst 2 h, kirkossa menee 2 h, juhlissa3-4 ja taas ajombtka 2 h, kyllä pitää olla ruokaa.

Jos midät olisi kutsuttu, mun mies söis nälkäänsä voileipäkakkua,mli onko sitä ditten tarpeeksi ?

Vierailija
11/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mä olen käynyt rippijuhlissa siellä on ihan kunnon ruoka. En tajua tälläisiä tarjoiluja. Jos vierast ajavst 2 h, kirkossa menee 2 h, juhlissa3-4 ja taas ajombtka 2 h, kyllä pitää olla ruokaa.

Jos midät olisi kutsuttu, mun mies söis nälkäänsä voileipäkakkua,mli onko sitä ditten tarpeeksi ?

Vierailija
12/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtoa ja jotakin muuta kuin mansikkaa

Vierailija
13/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkissäsi aikaa menee 13-14 tuntia. Jos lähtiessä syö tukevan aamupalan, ja sitten saa juhlissa "välipalaa" ja kotona odottaa valmiina ruoka (esim. jääkaapissa valmiiksi tehty ruoka) niin ihme on jos joku ei tuota aikaa pärjää ilman "oikeaa ruokaa".

Eri asia on ne, jotka oikeasti ajavat pitkän matkan takaa, esim. 4-5h matkan päästä, jolloin menee aamiaisestakin jo yli 6-7h ennen kun saa mitään suuhunsa. Toki matkalla voi pysähtyä kahville/syömään, mutta kuitenkin.

Vierailija
14/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pulla sekä browniet.

Vierailija
15/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pulla sekä browniet.

mikä toi brownie on????

Joku muu kakku olisi kiva vaikka kinuskikakku

Vierailija
16/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa jo ap sanoo että ei vieraita kauempaa tulossa. Hyvät tarjoilut. Meillä myös lapsille varattu jotain muuta suolaista, voileipäkakku ei kaikille lapsille tunnu maistuvan. Riisi/cocktilpiirakoita syö varmaan kaikki, helppoja pitsan lisäksi jos jotain haluaa lisätä.

Vierailija
17/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

espooseen n 1/2h,kirkkoon ei mahdu eli tulevat suoraan pöytään,viihtyvät varmaankin (su ilta) pari tuntia eli reissuun menee meidän "pitkänmatkalaisilta" kaiken kaikkiaan korkeintaan 4h ja juu meillä on riittävästi tarjottavaa,ei ole koskaan loppunut kesken päinvastoin,ollaan saatettu antaa tarjottavia mukaan

ap

Vierailija
18/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei myöskään lämmintä ruokaa, koska konfinmaatio 15.00 ja juhla kotona vasta alkaen 17.00, kaikki kyllä ehtivät sitä ennen käydä syömässä matkalla tai syödä kotona ennen lähtöä. Kirkkoon tulee vain vanhemmat, isovanhemmat ja kummit.

Vierailija
19/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, meillä ei olis pitsaa, mutta jotain muuta suolaista olis ja hyvät salaatit, sillä meidän vieraisiin ne uppoais. Meillä on myös pitkänmatkalaisia, joille tosiaan laitetaan ruokaakin ja ruokaa on myös pienille lapsille. Kakkuja olis kolme erilaista. Silti tulisin ap teille iloisena ja lähtisin tyytyväisenä tajoilujen osalta!

Vierailija
20/24 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erilaisia salaatteja. Kuten pasta ja kinkkujuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä