Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on naama kuin petolinnun perse :(

Vierailija
15.07.2012 |

Pahoja aknearpia, kunnon kraatereita, poskipäät täynnä ja niitten lisäks iiiisot ihohuokoset ja couperosa nenässä ja poskilla. Nyt kun on ikää tullut, niin iho alkaa roikkua ja noi jotenkin vaan korostuu entisestään.

Olen ruma. Kroppa kompensoi nuorempana naaman, mutta sekin on mennyttä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on rosacea minkä takia naaman keskiosa on tulipunainen ja nenä pöhöttynyt. Lisäksi on pahoja kuopalla olevia vesirokkoarpia ympäriinsä, ja itse kasvonpiirteetkin ovat rumat: ihan pallon muotoinen ja läski naama (vaikka olen muuten hoikka), pienet tihrusilmät syvällä päässä, töröhuulet, iso kyömynenä ja ei leukaa.

Nuorempana kärsin rumuudestani valtavasti mutta nykyisin, kohta nelikymppisenä, asia ei enää mitenkään minua häiritse. Olen sinut ulkonäköni kanssa. Hyvin sitä on elämässä pärjännyt rumanakin, tosin kumppania en ole löytänyt ja se aikansa suretti, nyt ei enää.

Vierailija
2/3 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta couperosea ei ole eikä iho roiku vielä. Ikää on alle 30v. Vituttaa koko naama =(

Rahaa ei ole tehdä mitään tuolle. Jos sille siis edes voi tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oikein uskallusta lähtee hoitoihin. Ne mun arvet on syviä ja niitä on paljon, siis poskipäät ovat pelkkää arpea käytännössä puolen kämmenen kokiselta alueelta. Ja vieläkin, vaikkei mulla varsinaisesti oo finnejä kuin oviksen aikaan, niin mulle tulee arpia. Ja noi ihohuokoset kasvaa. Nenäkin on pelkkää reikää ja täynnä mustapäitä vaikken todellakaan puristele!