Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita seksiä naisen kanssa haluavia naisia?

Vierailija
15.07.2012 |

Onko täällä palstalla muita heteronaisia, jotka ovat koittaneet tai haluaisivat koittaa seksiä naisen kanssa? Vai olenko ainoa.. Elän siis miehen kanssa onnellisesti, lapsiakin on. En missään nimessä voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa, seksiä tekisi silti mieli koittaa.

Te jotka olette koittaneet, mistä löysitte seuraa, millaista oli? Kokemuksia kiitos ja asiallisia vastauksia.

N22

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihailleet vartaloa ja tissejä. Ihan normibaarissa eikä gaypaikoissa. Mut mulla on aika pahannäköinen mahanahka ja alapääkin kärsinyt raskauksista, joten en koe itseäni seksikkääksi ilman vaatteita:/ Miehiä ei tosin ole koskaan haitannut, naisista en sitten tiedä.

Vierailija
22/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä lesbo, joten se on minulle täysin luonnollinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks umpihetero nainen ja onnellisesti raskaana. Ennen raskautta ei kummallisempaa halua naisia kohtaan. Nyt hormonit hyrrää erilailla ja tekis pikkusen mieli kokeilla jotain tyttöjen välistä. Ei mitään rajua mutta ainakin koskettelua ja hyväilyä. Jos olet raskaana(kuten minäkin) ja tunnet samoin olis kiva vaihtaa ajatuksia ja mikäli asut pääkaupunkiseudulla niin miksi ei tavaittais jossakin merkeissä. Olethan 20-30v.

Vierailija
24/24 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Täälläkin on yksi naine joka haaveilee seksistä naisen kanssa. En ole koskaan kokeillut ja seurustelen miehen kanssa mutta seksiä olisi ihan koittaa naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi