Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita seksiä naisen kanssa haluavia naisia?

Vierailija
15.07.2012 |

Onko täällä palstalla muita heteronaisia, jotka ovat koittaneet tai haluaisivat koittaa seksiä naisen kanssa? Vai olenko ainoa.. Elän siis miehen kanssa onnellisesti, lapsiakin on. En missään nimessä voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa, seksiä tekisi silti mieli koittaa.

Te jotka olette koittaneet, mistä löysitte seuraa, millaista oli? Kokemuksia kiitos ja asiallisia vastauksia.

N22

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miesystäväni kanssa olemme sopineet, että tilanteen osuessa kohdalle, saan harrastaa seksiä naisen kanssa. Nuorempana olen suudellut ja hyväillyt naista, en kummempaa. Nyt ikää yli 30 ja minulla on kolme lasta.

Vierailija
2/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana kokeillut useampaan otteeseen kun kämppis yliopistolla oli myös kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Pitää vastata, kun harvemmin näkee tällaisia aloituksia. :)

Olen naimisissa ja tuoreeltaan raskaana ja olen aina ollut samalla kannalla kanssasi, että naisen kanssa en halua seurustella, mutta seksiä olen kokeillut naisen kanssa. Löysin sattumoisin samanhenkisen naisen baarista ja pidin kokemuksesta. Olemme pariin otteeseen tavanneet seksin merkeissä, mutta hän ei ihmisenä ollut minun tyyppiäni, joten juttu on hieman hiipunut. Se oli ensikerralla "helpompaa" ja luonnollisempaa kuin olin ajatellut. Mieheni siis hyväksyy tämän bi-puolen minussa ja sen, että harrastan seksiä naisen kanssa. Hänen selän takanaan en voisi eikä onneksi ole mitään tarvettakaan tehdä mitään.

Siitä vain rohkeasti kokeilemaan! :)

-N31

Vierailija
4/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin haaveilen seksistä naisen kanssa. Ja nimenomaan vain kertakokeiluna. Vaikka mistä sitä tietää vaikka siihen jäisikin "koukkuun"?! Minusta olisi ihanaa nähdä toinen nainen alasti, nähdä hänen alapäänsä, saada koskea ja nuolla sitä, puristella rintoja... ja tietysti myös tuntea toisen naisen kosketus.

Olen itse suht hoikka, isorintainen ja kaunis, mutta tuolta mahdolliselta seksikumppaniltani toivoisin erityisesti, että hän olisi kanssani samalla aaltopituudella, itsestään huolta pitävä, kropalla ei sinänsä niin väliä. Ja suunnilleen minun ikäiseni ja -pituiseni. :)

Useinkin mietin, että miksi ihmeessä en kokeilisi, kun se kerran mahdollista olisi!? En vaan tiedä mistä sellaisen naisen löytäisin. =D

N32

Vierailija
5/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota asia kiinnostaa. Joskus teini-ikäisenä tuli kokeiltua mutta sen jälkeen vain unissa. 2 kertaa olen tuntenut vetoa toiseen naiseen, mutta niistä ei tietenkään tullut mitään - nyt jos niin kävisi varmaan kokeilisin mahdollisuuksiani!

Vierailija
6/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella kiinnostuneita löytyy, niin tavataan Suomi24:ssa torstaina klo 20. Nickin loppuun v + oma syntymävuosi, niin tunnistetaan toisemme muista chattaajista.

Nykyisen miesystäväni kanssa olemme sopineet, että tilanteen osuessa kohdalle, saan harrastaa seksiä naisen kanssa. Nuorempana olen suudellut ja hyväillyt naista, en kummempaa. Nyt ikää yli 30 ja minulla on kolme lasta.

Vierailija
7/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatteko te jotain nautintoa puolison pettämisestä?

Vierailija
8/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Suomi24 chathuoneessa tapaaminen on?

Vierailija
9/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammankin kerran. Enää en siitä haaveile. Nämä kokeilut tapahtui siis ennen kuin tapasin mieheni. Sinkkuna kun pystyi kokeilemaan kaikenlaista ;) Kyllä mä siitä tykkäsin, mutta enää en ryhtyisi.

Vierailija
10/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan tämän suhteen alussa. Asiat vain johtivat toiseen ja pian olimmekin alasti sängyssä ;) Mies ja tämän toisen naisen mies yllättivät meidät sängystä tultuaan tupakalta. Eivät kommentoineet mitenkään.

Aikaa on jo vuosia, mutta edelleen kiinnostaa.

Tosin ikää on jo reilu 40 että varmaan on vaikeempaa löytää se "toinen nainen" ;)

Vierailija
11/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taas on se, että haluan vain niin, että saan naisen kiihottumaan ja nauttimaan, itselleni en halua mitään, saan niin paljon irti jo siitä kun nainen nauttii.

Ehdottomasti 30+ muodokas, mutta enemmän hoikanpuoleinen, ei tarvitse olla sprottinen. Rakastan naisen muodokasta vartaloa.

itsekin parisuhteessa miehen kanssa ja yksi lapsi.

Terkuin vaan toinen 22v

Vierailija
12/24 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä pettämistäkin testannut ihan miehen kanssa edellisessä suhteessa, kerrasta opin että ei oo kovin järkevää. Ja nyt siis liikkeellä "miehen luvalla". Ja kyllä, olen todella onnellinen tässä suhteessa.

Vierailija
13/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutkin huomaa :)

Vierailija
14/24 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma , tekisi mieli kunnon sexxiä .. mutta mistä niitä naisia saisi

Vierailija
15/24 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinunMinun mielestänseksiä pitää  harrastaa niin paljon kuin voi!itsekkiN harrastan sitä joka päivä.

Vierailija
16/24 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen nähnyt unia aiheesta. Olisi ihanaa hyväillä naisen rintoja pitkään ja huolella ja käsitellä koko vartaloa, nuolla, imeä ja tunnustella naisen paikkoja.

Nainen saisi olla hoikka ja sporttinen, kuten itsekin olen.

Vierailija
17/24 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi vain mielikuvituksessa nää leikit :)

- Ap

Vierailija
18/24 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elämäni aikana olen tavannut 3 naista, joihin tunsin tosissani vetoa. Nyt heistä ei enää kukaan ole elämässäni, joten nyt ei kiinnosta.

Vierailija
19/24 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Jaska

Vierailija
20/24 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin siis kertaluontoisesti kokeilla. Olen myös nähnyt unia aiheesta ja aina ne unet on yhtä ihania. Minunkin toiveissa on sporttinen, hoikka nainen. Olen ajatellut asiaa paljonkin elämäni aikana, vaan tuskinpa pääsen koskaan toteuttamaan fantasiaani. Koen itseni heteroksi, mies ja lapsia on. Tykkään katsella kylläkin mieluummin kauniita naisia kuin komeita miehiä, näin on ollut aina. Olen hoikka, nätti ja joskus nuorena sain ehdotuksia kimppakivaan, silloin en uskaltanut tarttua tilaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi