Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon tosi pettynyt ja vihainen miehelle!

Vierailija
15.07.2012 |

Alunperin meillä piti olla yhteistä lomaa 2 viikkoa tänä kesänä. Oli sovittu, että lähdetään 1,5 viikon lomareissulle yhdessä. Pari viikkoa ennen loman alkua hän ilmoitti, ettei voi pitää lomaa kuin 1,5 viikkoa. Ja siitä ajasta pitää päästä kavereiden kanssa 3 päivän ryyppyreissulle! Sovittiin lopulta, että minä lähden lasten kanssa reissuun ja hän tulee perässä huomenna. No, tänään mies oli katsonut sään ja ilmoitti, ettei halua tulla ollenkaan, kun on luvattu vesisateita koko viikoksi! Helvetti!

Mä olen nyt viikon kuunnellut lasten kiukuttelua ja yrittänyt keksiä tekemistä! Herra vaan tekee mitä lystää! Tekisi mieli käskeä hakemaan lapset täältä kotiin ja jäädä vielä pariksi päiväksi yksin hermolomalle!

Olipas kiva kesä!! Seuraava loma vuoden päästä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mikset lähde lasten kanssa kotiin?

Vierailija
2/7 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muulloin kiva isä ja teillä on kivaa yhdessä, hoitaa lapsia, tekee ruokia yms.

Ja siis teillä on lapsia???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aina ollut tuommoinen?

Vierailija
4/7 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vähän ystävällisempi?? Ei tommosta nalkuttavaa pirttihirmua kestä kukaan eikä sen mekastavia kakaroita. Miehes on ihan vapaa tekemään omat valintansa, aikuinen ihminen. Ei kannata siitä sille olla vihainen!

Vierailija
5/7 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vähän ystävällisempi?? Ei tommosta nalkuttavaa pirttihirmua kestä kukaan eikä sen mekastavia kakaroita. Miehes on ihan vapaa tekemään omat valintansa, aikuinen ihminen. Ei kannata siitä sille olla vihainen!

Miehen ei koskaan, siis koskaan, tule kantaa vastuuta omista lapsistaan. Miehellä tulee aina olla oikeus elää halujensa mukaan. Aina.

Vierailija
6/7 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pidät sen hermolomasi, jonka olet ansainnut. Miehesi on pösilö.

Vierailija
7/7 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä haluaisi keskeyttää lasten lomaa vain siksi, että miestä nyt ei huvita tulla tänne. Ja se siis tekee minusta nalkuttavan pirttihirmun, etten estänyt hänen omaa reissua? Kummasti ne kiukuttelevat lapset ovat aina vain sen äidin ja miehen pitää saada mennä vapaasti?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän