tää itku ei lopu. tää ahdistus ei lopu. haluan kuolla.
Kommentit (15)
Mitä tahtoisit tehdä? Minne haluat mennä=?
Vaikka kävellä vartin lenkin?
Siivota yhden kaapin?
Kirjoittaa tulevaisuuden tavoitteista?
Googlata koulutuksia?
Opiskella uuden asian
Suoristaa maton hapsut?
Masennukset ja muut johtuu siitä ettei elämä ole tasapainossa. Ongelmat pitää käsitellä.
Tunteet on sallittuja, kun on riittävän masentunut niin ei kyyneleet tule vaikka itkettää.
Kuolemassa ei ole mitään hienoa, miksi ei voi vaan ajatella että tahtoo tämän tunteen päättyvän?
Kyllä hyvää tulee kurjan jälkeen, saat tuntea muitakin tunteita kuin iloa.
Ehkä montakin, osaatko katsoa hyvää vai tuijotatko aina vain ikäviä asioita?
ei se yle0ensä ulos astii tuu, mutta nyt tulee ja ei kyllä helpota yhtään. ap
mutta en tunne mitään hyvää silti.ap
jotain ihmepelastusta jostain?
TEHKÄÄ JOTAIN ITSELLENNE! ei se valittamalla parane. Ei teitä tule kukaan repimään sieltä kodista tähän elämään. Sitten aina tuo iänikuinen mä haluan kuolla. Masentuneet on oikeasti laiskoja joille pitäisi elämäkin tuoda kuin manulle illallinen.
Vai onko vaan kusipäinen mies taustalla?
ääkitys on, juttelemassa ammattilaiselle käyty, kotoa poistun usein pakottamallaitseni, mutta mikään ei auta..... olen parikymppinen pienen aaperon yh opiskelija mamma joka on parisuhteessa joka sekin vain ahdistaa...
on pieni lapsi, stressit opiskeluista ja hankala parisuhde. Ymmärrän, että masentaa, mutta älä hyvä ihminen tee mitään itsellesi!!! Olen itse ollut siellä pohjalla ja päässyt vähitellen ylös. Onnellisuus ja helpompi elämä tulee vielä, kun jaksat sinnitellä. Oot nuori ihminen vielä.
ääkitys on, juttelemassa ammattilaiselle käyty, kotoa poistun usein pakottamallaitseni, mutta mikään ei auta..... olen parikymppinen pienen aaperon yh opiskelija mamma joka on parisuhteessa joka sekin vain ahdistaa...
Jeesus rakastaa sinua ja haluaa tulla sydämeesi asumaan.
sanottavaa kuin näitä kliseisiä hokemia?
Uskovaisissa on ehkä ärsyttävintä nämä samat, persoonattomat, epäaidot, hengettömät hokemat:
"Jeesus rakastaa sinua ja kuoli puolestasi ja haluaa antaa sinulle kaikki syntisi anteeksi. Sinullekin on varattu paikka Taivaan Isän kodista. Ota Jeesus sydämeesi jo tänä päivänä, tee parannus. Jeesus tulee pian jne.jne."
Zzzzzzz
Jeesus rakastaa sinua ja haluaa tulla sydämeesi asumaan.
Ettekö uskikset koskaan keksi mitään muuta sanottavaa kuin näitä kliseisiä hokemia? Uskovaisissa on ehkä ärsyttävintä nämä samat, persoonattomat, epäaidot, hengettömät hokemat: "Jeesus rakastaa sinua ja kuoli puolestasi ja haluaa antaa sinulle kaikki syntisi anteeksi. Sinullekin on varattu paikka Taivaan Isän kodista. Ota Jeesus sydämeesi jo tänä päivänä, tee parannus. Jeesus tulee pian jne.jne." Zzzzzzz
haluan sinunkin kohtaavan Jeesuksen.
tää olo on ollu jo 4 vuotta