Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljon maksoitte keittiöremontista? mitä teitte?

Vierailija
15.07.2012 |

hintahaarukka voi olla aika suuri, paljon teillä on remontti jäänyt maksamaan? riippuu tietty siitä, mitä tehdään.. meillä varmaan vain kaapit, pintoja ja joitain kodinkoneita. mitä firmaa käytitte? kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä uusittiin koko keittiö. Tuohon hintaa siis putket, sähköt, kalusteet, koneet. Keittiön koko 30 neliötä.

Vierailija
2/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neilöitä 26 ja kaikki uusittiin lattiasta kattoon, kodinkoneet myös. Putkia ei tarvinnut, sähköt kyllä. Hinnassa myös uudet huonekalut. Kaappien asennus tuli keittiöfirmalta, sähkömies oli ulkopuolinen, muut tehtiin itse. Puustelli oli keittiöfirma ja heidän kaappien ja kodinkoneiden sekä asennuksen osuus oli n 14000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusittiin lattia, kaakelit, maalattiin katto. uuset kodinkoneet integroituina (samaan tyyliin myös uudet pienkoneet ja esim. yleiskone) ja tietty uudet tasot ja kaapit. vanhat kalusteet (pöytä+tuolit, sohva, tarjoiluvaunu, lamput jne) ei myöskään sopineet, joten nekin hankittiin. nyt keittiö sopii paremmin asunnon muuhun tyyliin, kun muuttaessa (viis vuotta sitten) rempattiin kaikki muu, mutta koska keittiö oli melko uusi, siirrettiin sen remppa eteenpäin. ja joo, en tiedä firmasta, mies hoiti, mä valitsin sitten firman avustamana:D

Vierailija
4/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustannuksiin ei muuten tainnut mahtua kalusteet kaikki, sillä ne ostettiin vasta myöhemmin, kun löydettiin mieluiset.

t. viisi

Vierailija
5/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö oli alkuperäiskunnossaan, ainoastaan liesi ja jääkaappiyhdistelmä vaihdettu aikaisemmin. U-muotoinen pieni keittiö. Kaapit, ovet ja taso vaidettiin, samoin välitilan laatoitus. Liesituuletinta, tiskipöytää, lattiaa eikä valaistusta vaihdettu. Ei mitään luksusta tai erikoisuuksia. Taso laminaattia ja ovet kiiltävät. Materiaalit maksoi alle 2500,- ja työ reilun tonnin. Lisäksi itse maalattiin seinät. Tästä aikaa vajaa 3 vuotta.

Vierailija
6/6 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastanneille!