Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisustuskauppa nurin Tyrnävällä

Vierailija
15.07.2012 |

http://sisustusunelmia-johanna.blogspot.fi/

Luin joskus aikoinaan Sisustusunelmia-blogia, mutta noin vuosi sitten blogin laatu laski kuin lehmän häntä. Samoja juttuja päivästä toiseen, ei siis niin mitään sisältöä! Nyt kävin mielenkiinnosta blogissa pitkästä aikaa ja kappas: sisustusliikkeensä oli mennyt nurin (kauppa ja nettiputiikki). Kovin bloggarin tapaista todeta, että meni liian hyvin ja ajanpuutteen takia laittoi kiinni =D. Naurettavaa ja lukijoiden aliarvioimista, sehän on selvä ettei liike kannattanut! Avajaisista alkaen oli alennusmyyntejä koko putiikin lyhyen elämän ajan =D. Tuollainen valehtelu ja asioiden vääristely on typerää, vai mitä olette mieltä?

Nyt on alkanut päivitellä tiuhaan tahtiin blogia ja samat huonot jutut näytti olevan.

Siis ihanko totta että kynttilää vaihtamalla saa sisustukseen lisää väriä =D. Pitää itseään niin kovin asiantuntevana sisustajana, että ei voi kuin nauraa! On niitä monenlaisia...

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta blogin/kodin tyyli on aivan hukassa. Perusta on kovin moderni ja minimalistinen maanläheisin sävyin, mihin nyt työnnetään mukaan ensin pastelleja kukkakuoseja ja nyt räväkämpää turkoosia ja pinkkiä. Ei vaan toimi.

Äärimmäisen harvoin itsekään enää luen. Lopetin jatkuvan kaupan mainostamisen takia enkä enää vaan saa moisesta sillisalaatista mitään irti.

Siis anteeksi nyt vain, mutta mikä se kamala kukkatuoli siellä nurkassa on? Sen vielä hirvittävämmän taulun kera? =DD

Vierailija
42/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tästä puhetta? Keitä muita liittymässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai näin olen antanut itseni ymmärtää blogia lukiessani. Mutta joo, tuskin kukaan lopettaa firmaa sen takia, että menee liian hyvin :D

Tai näin olen antanut itseni ymmärtää blogia lukiessani. Mutta joo, tuskin kukaan lopettaa firmaa sen takia, että menee liian hyvin :D

mutta ootko huomannu, missä se valokuvaamisen osaaminen tulee ilmi? ei kuvissa ainakaa! järkkärillä muka kuvaa, ei uskois! valokuvauskurssille! tuossakin vain ihmetyttää, miten se itse koko ajan kehaisee valokuvaustaidoillaan... milläköhän taidoilla sitten? todella itserakas ihmisenä.

Vierailija
44/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tästä puhetta? Keitä muita liittymässä?

Siitä on ollut puhetta, en minäkään siitä mistään ole lukenut. Nyt ymmärrän, miksi tää "sisustusunelma" on menossa sinne Habitareen =D. Hiukkasen ihmettelin!

Niillä blogivalinnoilla ei portaalia kauan pyöritetä, se on selvä!

Vierailija
45/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun täällä tästä puhutaan niin tulee blogiin juttua, kuten tuolla tapana on. ei vaan jaksa lukea niitä "kerään tällä sääliä/ymmärrystä/kommentteja teiltä lukijoilta" juttuja, niitä on tuossa blogissa riittämiin asti...

vai laittaakohan vain suoraan blogin salasanan taakse, max kahdeksi vuorokaudeksi on mun veikkaus ;D. ja taaaaas tulee lukijoilta säälipisteitä "älä vaan lopeta bloggaamista" HUH HUH

Vierailija
46/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän edes tietää, että sormustinkukka on myrkyllinen, kun sitä on "täytynyt joka paikkaan laittaa".

t. sormustinkukkafani

Vierailija
47/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kattokaa ny!

http://sisustusunelmia-johanna.blogspot.fi/2012/07/uudelleen-jarjestely…

mitä logiikkaa tuos enää o? ruskeaa, violettia, valkoista, punaista, sinistä, hopeaa, mustaa, beigeä yhdessä nurkkauksessa!

kiva seurata vaikka kerran kuussa ja kattoo miten karmeeksi voi enää ns. sisustus mennä, pah!

Vierailija
48/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän edes tietää, että sormustinkukka on myrkyllinen, kun sitä on "täytynyt joka paikkaan laittaa".

Mitä se myrkyllisyys haittaa?

t. sormustinkukkafani

t. sormustinkukkafani

Hänellä on pieni lapsi. Olen itse myös sormustinkukkafani, mutta meillä tiedetään sen myrkyllisyydestä eikä sitä omassa pihassa olekaan, metsässä ihaillaan vanhan talon tontilla.

Eräässä toisessa lapsiperheblogissa oli juuri kerrottu sormustinkukista ja sai varoituksen sen myrkyllisyydestä ja vastasi, että on karsinut niitä ja siirtänyt alueelle, jossa lapset ei leiki. Fiksuutta!

Vierailija
49/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljahouse on mukana. Kommentteista vaan olen laskenut 1+1

Vierailija
50/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on pieni lapsi. Olen itse myös sormustinkukkafani, mutta meillä tiedetään sen myrkyllisyydestä eikä sitä omassa pihassa olekaan, metsässä ihaillaan vanhan talon tontilla.

Eräässä toisessa lapsiperheblogissa oli juuri kerrottu sormustinkukista ja sai varoituksen sen myrkyllisyydestä ja vastasi, että on karsinut niitä ja siirtänyt alueelle, jossa lapset ei leiki. Fiksuutta!

Eipä ne kukat ole vielä koskaan kenenkään suuhun lentäneet, neljäs pikkulapsi kuitenkin menossa.

Vierailija
51/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljahouse on mukana. Kommentteista vaan olen laskenut 1+1

Kyllä on, kommentit sen jo paljasti.

Vierailija
52/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä muita mukana? Onko kukaan möläyttänyt mitään?

Joo, mulla ei näköjään oikeesti ole elämää ;)

Vierailija
53/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka aina sanotaan kuinka kaikilla bloggaajilla on niin samannäköistä ja tylsää ja sat tavarat jne ja että kuka tahansa saa samannäköistä. Näin se ei kuitenkaan ole. Tässä blogissa (joka on minulle uusi tuttavuus) näkyy selvästi että niillä vaaleilla ja beigeillä sävyillä, greengaten tekstiileillä ja muista blogeista poimituilla ideoilla ei saa aikaiseksi yhtenäistä kokonaisuutta jos oma "silmä" puuttuu.

Yksittäiset elementit jees, mutta yhdessä sekasotku. Peili liian alhaalla, yksittäiset tavarat aseteltu pitkin pieliä jne jne.

Eli ei se niin helppoa ole!!

Vierailija
54/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä muita mukana? Onko kukaan möläyttänyt mitään?

Joo, mulla ei näköjään oikeesti ole elämää ;)

Tylsänä sunnuntaina ei aina tarvitse muuta tekemistä ollakaan! :D

Minä en tiedä kuin viisi blogia, tuo aiempi kommentoija varmaan tietää enemmän... Seurailkaa, saman piirin blogeja lähes kaikki ;=)

Vierailija
55/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä en ole huomannut kuin vain nuo kaksi :)

Se alempi

Vierailija
56/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka aina sanotaan kuinka kaikilla bloggaajilla on niin samannäköistä ja tylsää ja sat tavarat jne ja että kuka tahansa saa samannäköistä. Näin se ei kuitenkaan ole. Tässä blogissa (joka on minulle uusi tuttavuus) näkyy selvästi että niillä vaaleilla ja beigeillä sävyillä, greengaten tekstiileillä ja muista blogeista poimituilla ideoilla ei saa aikaiseksi yhtenäistä kokonaisuutta jos oma "silmä" puuttuu.

Yksittäiset elementit jees, mutta yhdessä sekasotku. Peili liian alhaalla, yksittäiset tavarat aseteltu pitkin pieliä jne jne.

Silmää tosiaan vaatii tuo homma ja jos sitä ei ole, on tulos tämä.

Siellähän ei saa edes anonyymit kommentoida, huomasin. Se ottaa aina niin itseensä kaikki vähänkään neutraalit kommentit ja vastaa erittäin tylysti. Ei ihme ettei putiikki menesty kun tiskin takana tyly emäntä.

Vierailija
57/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kiinnittänyt huomioni tuohon, että kaikki ideat muista blogeista poimittuja. Ei mitään omia ideoita! Ja tyypilliseen tapaansa ei tietenkään kerro, mistä muista blogeista on ideat saanut... Esittää ominaan.

Aina muuten linkittelee pikkublogeja, toimii muka niin hyväsydämisesti kun muutkin saa lukijoita HAH. Niin kateellinen ihminen että toista saa hakea! Kateus paistaa läpi, jos osaa katsoa, mulla oli kerran samanlainen "ystävä".

Harrastaa myös säälittävää lukijoiden kalastelua niillä arvonnoillaan, sekin kertoo paljon kun haluaa lukijaksi väkisin kirjauduttavan.

Vierailija
58/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaa vaikka postaukseen/postauksen kommentteihin?

Vierailija
59/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sellaista! No sanotaanko vaikka näin, että ainakin muista portaaleista erottuva on sitten tämä uusi portaali, kun blogit on tuota luokkaa. Tosiaan taitaa olla pula sisustusblogien osalla Suomessa! Eli edukseen ei todellakaan tule erottumaan...

Indiedays ja Bella blogit, Lilykin, on mielestäni kuitenkin laadukkaita blogeja sisältäviä, laatu siis jatkuu blogista toiseen vakaana, mukana ei tosiaan ole mitä tahansa diipadaapablogeja surkeine kuvineen ja tökstöks-teksteineen. Tai no Indiedaysissa on kyllä muutama hiukan kyseenalainen turha blogi, mutta noin niin kuin pääasiassa.

Vierailija
60/62 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sellaista! No sanotaanko vaikka näin, että ainakin muista portaaleista erottuva on sitten tämä uusi portaali, kun blogit on tuota luokkaa. Tosiaan taitaa olla pula sisustusblogien osalla Suomessa! Eli edukseen ei todellakaan tule erottumaan...

Indiedays ja Bella blogit, Lilykin, on mielestäni kuitenkin laadukkaita blogeja sisältäviä, laatu siis jatkuu blogista toiseen vakaana, mukana ei tosiaan ole mitä tahansa diipadaapablogeja surkeine kuvineen ja tökstöks-teksteineen.

On tälläkin blogilla sentään yli 900 kirjautunutta lukijaa. Samaan harva pystyy, joten mielipiteesi ei ehkä edusta suuren yleisön mielipidettä :)