Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesimies-horoskoopista kysymys

Vierailija
15.07.2012 |

Jos tyypillinen vesimies jättää toisen, mikä on se aika, jona häntä voi odotella takaisin. Viikko, kuukausi, vuosi...? Vai ei koskaan.

Mulle kävi niin, että veskari katosi elämästä vuorokaudessa. Tänään oli kaikki hyvin, seuraavana päivänä ilman varoitusta koko juttu poikki, ja mies katosi kuin tuhka tuuleen. Paha olo jäi, tosi paha.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani tapahtuneesta ja tiedän tunteesi..olen itse toipunut aivan vastaavasta tilanteesta minkä vesimies mulle teki..sillä on monta naista tulessa..soittaa kyllä joka viikko ja näämmekin..vakavasti en enää ota..en koskaan kahlinnut tai painostanut missään mielessä..saatikka pyytänyt mitään...ehkä siksi vielä kiinnostan..tiedä häntä..koita päästä yli..tosin se kestää..tiedän sen.

Vierailija
2/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeuksia päästää ehkä toista lähellee. Olitko liian liki henkisesti tässä miehessä? Hän saattoi ahdistua. Palanne lyhytvihaisena ja impulsiivisena kyllä noin viikon kuluttua takaisin. Älä ahdista häntä kosinnoilla tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut tyypilliseen veskariin. Tod.näk. mies ei näe asiaa ollenkaan niinkuin sinä. Veskarille on tyypillistä "kadota" ja "laittaa eukko hyllylle" ilman varoitusta. Koeta vaan kestää. Jos on susta oikeasti kiinnostunut, ihan varmasti ottaa yhteyttä. Jos ei, ei palaa vaikka tonnin maksaisit.

Vierailija
4/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vesimies, ja jos olen lajini tyypillinen edustaja, niin tuskin mies palaa koskaan. Itse ainakin saatan helposti jättää kaiken taakseni katsomatta.

Toisaalta taas saatan palata takaisin, viikon tai vuoden päästä, hyväntuulisena ikään kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.

Toivottavasti miehesi ei ole kuten minä. Ja tuskin onkaan, ei horoskooppi oikeasti kerro yhtään mitään. Ja aina on poikkeuksen poikkeuksia.

Vierailija
5/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vesimies saa syvää tyydystä kieltäessään vakiintuneet arvot, vaikka ne olisivat järkeviäkin. Kypsyessään hän oppii erottamaan jyvät akanoista ja ymmärtämään muuttuvia ajanjaksoja historian valossa.

Utopiaa etsiessään Vesimies on valmis kulkemaan polkunsa yksin. Tämän vuoksi ihmissuhteet ovat hänelle suuri haaste. Toisaalta Vesimies kaipaa epätoivoisesti toista ihmistä lähelleen, mutta toisaalta hän haluaa pysyä vapaana. Näitä vastakkaisia toiveita ei ole aina helppo sovittaa yhteen ja monien Vesimiesten on sopeuduttava elämään kompromisseja tehden."

Eli voi tulla takaisin, joskus, voi olla tulematta. Minun mies on ollut lähdössä jo ties kuinka monta kertaa, ja aina on tullut takaisin, kun ei kahlitse. Vesimies haluaa suhteessakin olla "vapaa" joka ei siis tarkoita vieraissa juoksentelua, vaan täyttä lupaa olla oma itsensä, silloin mies on parhaimmillaan.

T. Vesimiehen vaimo

Vierailija
6/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas saatan palata takaisin, viikon tai vuoden päästä, hyväntuulisena ikään kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan.

-- Millä sä perustelet itsellesi tuon palaamisen, tai sen että pystyt olemaan ihan niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Selitä pliis vähän.

Vierailija
7/9 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- Millä sä perustelet itsellesi tuon palaamisen, tai sen että pystyt olemaan ihan niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Selitä pliis vähän.

(Olen muuten vesimiesnainen, en vesimiesmies.)

On todella vaikea selittää näitä menemisiä ja palaamisia.

Voiko olla niin, että elän sen verran omassa maailmassa, että en osaa ihan täysin asettua toisen ihmisen tunnetilaan? Eli ei käy mielessäkään, että toinen enää ajattelee jotain viikon, kuukauden tai vuodentakaista häipymistä pahalla, kun ei itsekään ole vaivannut mieltään asialla? Ja sitten on vain ilahtunut jälleen näkemisestä, ja olettaa, että toinenkin tietysti on?

En pysty asiaa tämän paremmin selittämään.

Vierailija
8/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei sinä jolla vesimies haihtui kuin tuka tuulee eli ketjun aloittja..olen utelias..joko on palannut mies..sillä ilm.toinen tai jopa 2 muuta..siksi se tekee tuota..ottaa aina sen joka vapaana..

Vierailija
9/9 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh..edelliseen...näin ne sekoittaa..kitjoitusvirheetkin niitten piikkii..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi