Mies teki katoamistempun, TAAS!
Mun ajatuskoppaan ei ihan oikeasti mene, miten mies voi tehdä jatkuvasti jotain näin lapsellista.
Tällä kertaa lähti eilen 7-8 aikoihin kaverinsa kanssa kahvittelemaan, eipä ole vieläkään tullut kotiin. Paljon mielikuvitusta ei tarvitse, mitä miehelle on tapahtunut, ryyppäämään on tietysti lähtenyt.
Ottaa niin aivoon toi toiminta. Toisaalta miehelle on voinut oikeasti tapahtuakin jotain, mutta käytöksensä takia ei tule kuin tuo yksi vaihtoehto mieleen. Huoh.
Miten te muut jaksatte tätä? Entä miten tämän saa loppumaan? Kysymys ei edes ole siitä, ettei pääsisi kavereiden kanssa juomaan.
Kommentit (22)
sanoo syyksi kun se tekee noin?
Miksei ilmoittele mitään? Kuinka monta katoamista sinä olet valmis sietämään, ilman kunnon keskustelua..?
Toivottavasto ottaa tosissaan. Minä nimittäin ainakin olisin.
Minä en enään alistuisi moiseen.. Vuosi sitten pelastin itseni ja lapseni tollasesta suhteesta.. Se mikään suhde edes ole jos mies arvostaa sinua noin vähän.. Nyt elän onnellista ja tasapainoista elämää lasteni kanssa..
Mulla oli tommoinen mies. Ja paljon muutakin vikaa. En sietänytkään. Jätin hänet jo aikoja sitten, olin silloin päälle parikymppinen. Tapasin sitten ihanan miehen, joka ei ole koskaan ollut tuollainen ja tämän miehen kanssa perustin sitten perheen. Eli eroa.
En usko, että on toista lasta. Mies on kerran aikaisemmin pettänyt känni-illan päätteeksi ja tunnusti sen seuraavana päivänä. Lie sitten oliko omatunnolle niin paha pala vai tiesikö, että saan kuitenkin jostain tietää, todella pienellä paikkakunnalla kun asutaan ja kaikki tuntee täällä toisensa.
Mies ei ikinä halua puhua näistä katoamistempuistansa. Pari kertaa on sanonut, että on sammunut jatkoilla, jne. Pari kertaa olen tiennyt, että hänellä on vaan niin pantaa kiristänyt raha- ja työasiat ja on purkautunut tuolla tavalla. Mutta nämä muut kerrat... En tiedä miksi tekee, onko vaan niin lapsellinen? Ei silti haluaisi, että minä tekisin samoin ja omien sanojensa mukaan ymmärtää, miltä minusta tuntuu kun tekee tuollaista. Pah.
En haluaisi erota miehestä, on kuitenkin muilla tavoin "kunnollinen", käy töissä, maksaa laskunsa, ei hakkaa, on ystävällinen, jne.. Tässä vuosikymmen menty yhdessä ja niin yhteinen elämä jne.
En usko, että on toista lasta. Mies on kerran aikaisemmin pettänyt känni-illan päätteeksi ja tunnusti sen seuraavana päivänä. Lie sitten oliko omatunnolle niin paha pala vai tiesikö, että saan kuitenkin jostain tietää, todella pienellä paikkakunnalla kun asutaan ja kaikki tuntee täällä toisensa.
Mies ei ikinä halua puhua näistä katoamistempuistansa. Pari kertaa on sanonut, että on sammunut jatkoilla, jne. Pari kertaa olen tiennyt, että hänellä on vaan niin pantaa kiristänyt raha- ja työasiat ja on purkautunut tuolla tavalla. Mutta nämä muut kerrat... En tiedä miksi tekee, onko vaan niin lapsellinen? Ei silti haluaisi, että minä tekisin samoin ja omien sanojensa mukaan ymmärtää, miltä minusta tuntuu kun tekee tuollaista. Pah.
En haluaisi erota miehestä, on kuitenkin muilla tavoin "kunnollinen", käy töissä, maksaa laskunsa, ei hakkaa, on ystävällinen, jne.. Tässä vuosikymmen menty yhdessä ja niin yhteinen elämä jne.
mies on juoppo sika, kun jäi ryyppyreissulle. Eilen oli ketju, jossa ap (nainen) oli jäänyt yön yli ryyppyreissulle, mies siitä nalkuttanut ja kuinkas ollakaan: vastaukset olivat tyyliin "ei sillä ole oikeutta sua kontrolloida", "jätä se".
mies on juoppo sika, kun jäi ryyppyreissulle. Eilen oli ketju, jossa ap (nainen) oli jäänyt yön yli ryyppyreissulle, mies siitä nalkuttanut ja kuinkas ollakaan: vastaukset olivat tyyliin "ei sillä ole oikeutta sua kontrolloida", "jätä se".
No minä en nyt itse voi tollaista tehdä, eikä se oli hyväksyttävää kummaltakaan. Mutta kyllä mullaki tulee jossain vaiheessa pinna vastaan, kun tämä ei t o d e l l a k a a n ole eka kerta.
oma ukko tekee AIVAN SAMAA. saattaa vierähtää viikko kerrallaan että ei näy. ja olevinaan ei oo tehny mitää väärää. eniten rassaa se että herra on selvinpäin alkuviikon ehkä pari pv ja loppuviikoks hävii johkin. rupee tulee jo sellanen kutina että toinen akka maisemissa....
Miksi kukaan viitsii edes katsella tuollaisia mieheiä? Come on, jotain oman arvon tunteita teillekin, naiset!!!!!
No tuota. Oliskohan alkoholisti? Ei ihan täysillä käy. Ja kokemuksesta. Mies teki katoamistemppuja. Olisin kuvaillut hänen hyviä puoliaan vähän samoin kuin sinä kuvailit omasi.. Enkä ikinä olis uskonut hänestä. Silti vaan toinen nainen oli. Ja kaikkea muutakin. Ei pidä vuosia elää ihmisen kanssa joka ei yhtään kunnioita sua ja sun toiveita. Menetät omanarvontuntosi. Katoamistemppuja tekevällä ihmisellä ei ole kaikki asiat sitä miltä näyttää. Tekee noin niin kauan kuin annat sen tapahtua. Tietää ettei lennä pihalle vaan palvelu pelaa.
mulla samanlainen mies. hankalaa on, en osaa erota, olen alkanut painamaan asian villaisella. en jaksa enää, elän omaa elämääni.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2012 klo 09:35"]
Minä en enään alistuisi moiseen.. Vuosi sitten pelastin itseni ja lapseni tollasesta suhteesta.. Se mikään suhde edes ole jos mies arvostaa sinua noin vähän.. Nyt elän onnellista ja tasapainoista elämää lasteni kanssa..
[/quote]
Lapsista tulee YH-sekopäitä. Katsoppa 20 vuoden päästä mitä tapahtui.
Juu, älä missään nimessä eroa miehestä vaan pidä kiinni kynsin ja hampain. En nimittäin halua yhtään noin tyhmää miestä baariin uutta vaimoa etsimään.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 06:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2012 klo 09:35"]
[/quote]
Lapsista tulee YH-sekopäitä. Katsoppa 20 vuoden päästä mitä tapahtui.
[/quote]
Kukahan tässä on sekopää... Itse olen eronnut, lapsistani ei ole tullut sekopäitä vaan tasapainoisia, rohkeita, iloisia nuoria. Kyllä sinunlaisesi asennevammaisen ihmisen lapsilla on vähintään yhtä suuri riski sekopäisyyteen kuin yksinhuoltajankin lapsilla. Tiesitkö että moni nainen kasvaa eron myötä valtavasti? On pakko. Monet saavat elämänsä ja itsensä parempaan kuntoon kuin ikinä. Ydinperheen kieroutuneet suhteet ovat lapselle paljon vahingollisempia kuin rohkeasti elämästään ja vaikeista asioista vastuun kantava äiti. Lapset oppivat että vaikeat ja pelottavatkin asiat voi ratkaista ja ettei sellaisiin olosuhteisiin missä on paha olla, pidä jäädä. Hyvin hoidetussa erossa lapset oppivat paljon siitä mikä elämässä on arvokasta ja uskaltavat itsekin tehdä sen mukaisia valintoja. Näin toki myös toimivassa, avoimessa ydinperheessä.
Elin tuollaisessa suhteessa kolme vuotta ja se oli elämäni karseinta aikaa, vaikuttaa minuun henkisesti vieläkin. Miehellä TODELLAKIN oli muita naisia, ja tuollainen, ettei mieheen saa yhteyttä ja joutuu olemaan huolissaan, on silkkaa naisen alistamista.
Vaikka ketju on vanha, niin haluaisin silti sanoa ap:lle: Jätä se mies. Oikeasti. Olet onnellisempi ilman.
Kasvata selkäranka hyvä nainen!