Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostan ainoastaan sellaista yksinhuoltajaa joka on iäti sinkku eron jälkeen eikä sekstaile

Vierailija
14.07.2012 |

kenenkään kanssa enää koskaan.

Ainoastaan sellaista yksinhuoltajaa kykenen arvostamaan. Nyt en kirjoita leskistä, vaikka en arvosta myöskään leskiä jotka ovat kykeneväisiä uuteen suhteeseen miehen kuoleman jälkeen riippumatta siitä kauanko kuolemasta on. Avioliitto on henkisesti ikuinen.

Ero on mielestäni suurin häpeä jota naisen kohdalle voi osua ja oman kunniansa voi säilyttää ja omat kasvonsa voi säilyttää ainoastaan osoittamalla kykenevänsä täysin säädylliseen elämään eron jälkeen.

Olen avioliitossa 44 vuotta ollut, kristillinen, aina avioni eteen taistellut ja saman lapsilleni opettanut nainen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minua naitattaa niin nain vaikka ukkosi kanssa.

Ainoastaan sellaista yksinhuoltajaa kykenen arvostamaan. Nyt en kirjoita leskistä, vaikka en arvosta myöskään leskiä jotka ovat kykeneväisiä uuteen suhteeseen miehen kuoleman jälkeen riippumatta siitä kauanko kuolemasta on. Avioliitto on henkisesti ikuinen.

Ero on mielestäni suurin häpeä jota naisen kohdalle voi osua ja oman kunniansa voi säilyttää ja omat kasvonsa voi säilyttää ainoastaan osoittamalla kykenevänsä täysin säädylliseen elämään eron jälkeen.

Olen avioliitossa 44 vuotta ollut, kristillinen, aina avioni eteen taistellut ja saman lapsilleni opettanut nainen.

Vierailija
2/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yh olenkin.

Vierailija
4/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ditte saa sekstailla.

Ei ne yh:t sun arvostusta tartte

Vierailija
5/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se että hän olisi valmis taistelmaan avioliittonsa edestä tarkoita sitä, että se puoliso olisi.

Olen eronnut, yh ja vielä omasta tahdostani. En naiskentele ympäärinsä, mutta jos jonain päivänä sattuisi hyvä mies kohdalle, en ehkä kieltäytyisi. Tosin erosta on vasta n. 2 vuotta aikaa. Mikäpä kiire tässä.

Vierailija
6/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin milloin tuo viiripää avaa oman ketjun!

*hakee popcornia ja ottaa hyvän asennon*

Jatkakaa, olkaa hyvät!

Vierailija
7/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kirjoita leskistä, vaikka en arvosta myöskään leskiä jotka ovat kykeneväisiä uuteen suhteeseen miehen kuoleman jälkeen riippumatta siitä kauanko kuolemasta on. Avioliitto on henkisesti ikuinen.

En saa koskaan rakastua kehenkään? Miten sen estän?

Vierailija
8/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minua naitattaa niin nain vaikka ukkosi kanssa.

Vierailija
9/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin yh jo 19v, aika hiljainen loppuelämä olisi ollut jos olisin jotain tällaista vatipäätä kuunnellut. Hei ne miehet vei mut maailman ympäri ja lapsiakin on nyt useampi. Varmasti parempi kuin jos olisin joku köyhä kuivapillu Itä-Helsinkin lähiössä.

Vierailija
10/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku ukko ylijumala jonka mielipiteellä on jonkilaista merkitystä näin kun tuntemattomat ihmiset hänen aivoituksiaan täältä nettipalstalta lukevat?

Muuttavatko ihmiset elämäntapaansa vain siksi että joku satunnainen nettikirjoittelija sattuu olemaan sitä vastaan?

Mikä tän avauksen pointti on?

Vierailija
11/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon kristillinen riivinrauta,hyh!

Vierailija
12/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, niin onko se mun häpeä ja siitä rangaistuksena olisin yksin loppuelämäni?

Vierailija
13/19 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon kristillinen riivinrauta,hyh!

Vierailija
14/19 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoisen painolastin ja häpeän annat heille kasvualustaksi.

Vierailija
15/19 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, niin onko se mun häpeä ja siitä rangaistuksena olisin yksin loppuelämäni?

Hyvässä suhteessa ei tarvitse hakea muualta seksiä.

Olisit itse pitkälti aiheuttanut eronne, lihomalla, pihtaamalla, jotain olisi tapahtunut että miehen pitäisi hakea seksi muualta.

Vierailija
16/19 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sen mukaan on nyt sitten loppuelämä elettävä, tottakai.

Hyvä kun tulit sanomaan.

Vierailija
17/19 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa neuloa synnin pesä umpeen, ettei vaan hairahdu.

Vierailija
18/19 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen -ja elän samoin. En olisi halunnut erota mutta koska oli pakko elän nyt selibaatissa ja vain lapsilleni. 10 vuosi menossa, ikinä en enää ketkulimiestä ota!

Vierailija
19/19 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan ainostaan neitseellisiä äitejä jotka sikisivät pyhästä hengestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän