Join 1/5-osan siideritölkistä ja jo tuntuu lihaksissa.
Miten voin olla näin herkkä?? Rentouttava lämmöntunne hiipii reisilihaksiin ja aivoihin. En meinaa uskoa itsekään! Noin 10 min-vartti sitten otin ensimmäisen huikan. Juon harvoin.
Kommentit (11)
Mun ei tarvitse ottaa kuin vähäsen niin johan tuntuu reisissä. Ja en niin harvoin juo, joskus on mennyt joka viikonloppukin, mutta kyllä tuntui.
Onpa herkkää.
Arvaanko oikein jos veikkaan, että tunnet ovulaation ajankohdankin?
Onpa herkkää.
Arvaanko oikein jos veikkaan, että tunnet ovulaation ajankohdankin?
Kylläpä on vaan sen 50 cl. Ja kyllä, kyllä tunnen oviksenkin. Sattuu enemmän kuin menkat.
Kiva kuulla etten ole ainoa joka tuntee alkoholin reisissä! :D Mä juon ihan tosi tosi vähän enkä ole ollut varsinaisesti humalassa kai koskaan, mutta jo desin siiderin juominen tuntuu mulla jaloissa. Kukaan ei ole uskonut mua kun olen kertonut tosta :)
johtuu siitä ettei juo juuri koskaan ja on kevyt. Kutsutaan suomeksi olemattomaksi viinapääksi.
Mutta silti se joskus tuntuu parista hörpystä kihahtavan. Mutta se menee ohi kun jatkaa juomista..
alkoholi tuntuu hyvin nopeasti reisissä.
Yleensä sen ensimmäisen siiderin eka puolikas aiheuttaa tämän ja kun juo lisää, niin se loppuu.
On vaan hauska tunne.
löytää kohtalotovereita, minullakin menee ekat hörpyt reisiin :D
Eikä ole edes kovin huono viinapää, jos jatkan juomista niin voin vetää ihan reilun määrän illan aikana olematta kaatokännissä. Silti jo pari hörppyä saa reidet ihan veteliksi alussa :D
En oo ikinä kuullu tuota reisihommaa...:) Ihan tuli mieleen synnytys, kun mulla tuntuu jostain syystä supistukset vaan perseessä... Huonekaveri jo kysyikin silloin, että mistä reiästä sä meinaat sen oikeen synnyttää...
tulee halvaksikin ;)