11-vuotiaalle uusi DC-paita päälle serkun rippijuhliin?
Menossa äiti vs. poika taistelu otsikon asiasta. Onko liian junttia? Kirkkoon emme ole menossa, pelkästään kotiin juhliin.
Farkut on joka tapauksessa tulossa jalkaan, koska olen tallettanut suorat housut johonkin erittäin hyvään paikkaan... Eli tähän hätään en niitä löydä ja toisia en osta.
Kommentit (8)
Meillä käyty myös näitä keskusteluja kun joku futispaita tai DC on tosi cool, äidin valitsemat ei.
Mutta ne ei ole juhlapaitoja, niitä voi sitten käyttää kaikkina muina päivinä.
Jos jo farkutkin, niin näyttää että poika on vetäissyt päälle mitä kaapista sattunut tulemaan vastaan. Jos et löydä suoria housuja pojalle, niin kauluspaita nyt sentään niiden farkkujen kanssa!
Kyllä se on pojankin opittava miten pukeudutaan tilanteen mukaan, tämä on tärkeä taito. Farkut ja joku kurppanen T-paita EI ole juhlavaate, vaikka miten olisi trendikuva rinnassa. Vähintään on oltava kauluspaita, ja mielellään ne suorat housutkin farkkujen tilalle.
Kyllä mä itse olen sen kauluspaidan kannalla, mutta ajattelin tarkistaa, etten vaan ole liian vanha ajatuksiltani... ;)
Eli kauluspaita päälle ja piste! Sanon pojalle teiltä terveiset! =)
ap
Mä laittaisin kauluspaidan ilman muuta. Se juhlistaa farkut paremmin.
ett' t/paita alle ja sellainen rento ja siisti kauluspaita auki farkkujen kanssa
Ei kai nyt urheiluvaatteissa kukaan juhliin mene?
DC-paita (college?) ei ole sen enempää juhlavaate kuin farkutkaan.