Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisänky seinässä kiinni = kammottava sisustusmoka!

Vierailija
14.07.2012 |

en tajua tuollaista sisustamista ollenkaan, pilaa makuuhuoneen täysin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tilanteesta. Hankala pitää sängynalus pölyttömänä. Tilanpuutteen vuoksi ollut pakko pitää noin. Ei meillä muutenkaan ole justiinsa tuo sisustus,mutta yritetää parhaamme...:)

Vierailija
2/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siivoaminen ja sängyn petaaminen voi olla hankalaa mutta kamalan näköistä se ei yhtään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaisin nukkua seinän puolella. Seurusteluaikana miehellä oli sänky ahtaassa paikassa ja inhosin kömpiä hänen ylitseen sänkyyn. (Joo, kuinka ollakaan että sain vielä sen huonomman puolen). Petaaminenkin on inhottavaa.

Meillä muuten mahtuisi sänky niin, että se olisi ihan keskellä lattiaa. Sitten olisi kyllä pakko laittaa sängynpääty.

Vierailija
4/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkältä sivulta seinän vieressä oleva parisänky ole mikään ihana asia, mutta enemmän kuin muiden ihmisten makuuhuonejärjestelyt mun silmääni pistää tuollainen yhtäläisyysmerkkien käyttö.

"parisänky seinässä kiinni on yhtä suuri kuin kammottava sisustusmoka". Meidän tapauksessa kammottava sisustusmoka olisi siis jotain 3,2 m2?

Vierailija
5/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teen kun minulla on alkovi joten 3 reunaa seinässä kiinni!

Vierailija
6/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sängyn pitkä sivu seunässä kiinni ja tulee aina olemaankin vaikka muutettaisiin tuplasti isompaan makkariin. Minähän en sängyn reunalla nuku vaan haluan selkäni taakse seinän.

Vierailija
7/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan sitä joutuu ajattelemaan muutakin kuin esteettisiä arvoja. Ratkaisut on sitten tehtävä sen mukaan, mikä on tärkein. Esimerkiksi putoava lapsi tai tosdella pieni asunto tai makuuhuone estää "sisustukselliset" ratkaisut huonekalujen sijoituksessa.

Vierailija
8/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman vittumaista jos tyynyä ei saa seinää vasten. Meillä sänky on nukkumista eikä mokailua varten.

Vierailija
9/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näillä mennään, niin kauan kun lapset on pieniä ja tulevat öisin meidän parisänkyyn nukkumaan.

Vierailija
10/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se aika yleistä ole, että parisängyn pääty on seinässä kiinni. Tämä avaus hämmentää nyt suuresti minua.

Vierailija
11/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huoneessa on myös pinnasänky ja isomman lapsen patja.

Vierailija
12/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä lattiaako?

Vierailija
13/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevää juttua. Kirjahylly ei sovi, koska silloin alimpia hyllyjä ei voi käyttää, pelkkä sängyn ympäri kiertämistä varten suunniteltu tila ei toimi ja meillä ei valitettavasti mahdun sinne edes kirjoituspöytää.

Mitä sinulla on siellä sängyn päädyssä? Sisustusohjelmissa olen nähnyt esim, kylpyamme, mutta meillä makuuhuone vain 4 x 5.5 m, joten ei oikein mahdu.

Vierailija
14/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrottakoon, että jos parisängyn jompi kumpi reuna on seinässä kiinni on se ap:n mielestä kaameaa. Ei siis ilmeisesti pääty, jalkopäästä en tiedä :D

itse olen samaa mieltä, että on karun näköstä, mutta kyllä olen itsekin tuon meidän pojan takia harkinnut kyseistä käytäntöä kun jos nukkuu meidän kanssa niin pelottaa, että tippuu.

Vierailija
15/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kutsua meille. Täällä parisängyn seinässä kiinni oleminen olisi kyllä sisustusmokista pienin, saisi varmaan slaagin pelkästään meillä kylässä käymisestä. (Tosin se sänkykin on seinässä lähinnä siksi, ettei lapsi tipu.)

Vierailija
16/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parisänky on silti päädystään kiinni seinässä ja molemmin puolin on yöpöydät. Taakse mahtuu vielä lipastokin ja yksi "pukeutumistuoli". Ei pidä valita asuntoa, jossa on kopperomakuuhuone :)

Vierailija
17/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se aika yleistä ole, että parisängyn pääty on seinässä kiinni. Tämä avaus hämmentää nyt suuresti minua.

tarkoitin siis, että kun parisängyn pitkä sivu on seinässä kiinni, se on kamalan näköistä. Tämä selvennykseksi.

ap.

Vierailija
18/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään noin 7 metriä pitkä. Silloin saa kätevästi 2m pitkän vuoteen keskelle huonetta ja sen taakse jää hyvin tilaa lipastoille ja pukeutumistuoleille. Joku 4x4.5 m on siitä hankala, että siinä se 2m pitkä vuode sijoittaa jalkopäästään lähes toiseen reunaa, jotta sen taakse mahtuu huonekaluja. Silloin huone näyttää yleensä aika hupaisalta, kun ovelta voi astua sänkyyn.

Vierailija
19/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ihan hirveen näköistä. Meillä myös tosi pieni makkari ja siellä lisäksi vauvan pinnis + hoitopöytä mut ollaan silti saatu sänky vain päädystä seinään kiinni ja molemmilla puolilla yöpöydät. Pinnasänky jalkopäässä kiinni, mut hyvin toimii näin :D Tän asunnon edellisillä asukkailla oli sänky toiselta laidalta kiinni seinässä ja päätin ettei me laiteta niin vaikka sit tulis kuinka ahdasta! Hirveen vaikee pedatakin sellasta. Miehellä oli omassa asunnossaan niin silloin kun tavattiin ja vihasin sitä ihan ylikaiken! :D

Vierailija
20/20 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juu, kun tämä viestisi tuli samasta osoitteesta kuin alkuperäinenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi