Kellään ei oo varmaan niin tylsää elämää ku mulla
Just tänään tuntuu siltä. Onhan mulla ihanat lapset ja ihana mies, mutta masentaa kun ei miehen kanssa ikinä päästä mihinkään kahdestan. Tai päästään kerran pari vuodessa pariksi tunniksi johonkin, mutta kun ei oo hoitoapuja niin ei oo.
Elämä tuntuu muutenkin tällä hetkellä niin hitsin tylsältä. Tänäänkin vaan möllötetään kotona. Ei mulla oo ees kavereita. Plääh.
Onko muita tylsäelämäisiä? Mistä saatte iloa elämään?
Kommentit (5)
Luen paljon, katson leffoja ja dokkareita telkusta. Opiskelen. Lisäksi mulla on kissa, jota voin hoitaa ja joka viihtyy sylissä. Siinäpä ne :)
Mun elämäni ei ainakaan ole tylsää: on mielenkiintoinen työ (josta tosin nyt olen piiiiitkällä lomalla), mahtavia harrastuksia ja aktiiviset lapset. Mies tykkäisi vaan möllöttää kotona, mutta itse oon menevää sorttia. Ei muuta kun yläös ja ulos! Varmasti on tylsää, jos vaan sohvalla perseellään istuu.
Elämä on ihanaa! Kesä ja kaikkee. Miksi et keksi tekemistä vaan tylsistelet kotona?
vaihtaisin niin mielelläni paikkaa kanssasi.. Haaveilen miehestä ja omasta perheestä, mutta kun ei sitä miestä löydy. Käyn vain maailman tylsimmässä työssä, jonka jälkeen yritän keksiä jotakin tekemistä ilman kavereita. Nekin katosivat jo monta vuotta sitten. Elämäni valuu hukkaan.
Meillä sen sijaan asuu miehen poika, jolla on vasta paikkakunnallemme muuttaneena todella vähän omia kavereita (ja koulukavereistakin iso osa asuu kauempana). Mies koittaa sitten olla pojalleen myös kaverina.
Miehen kanssa ei enää juuri koskaan tehdä kahdestaan mitään, lisäksi olen osin liikuntarajoitteinen jalkakipuni vuoksi. Nuorempana sentään pystyin lähtemään koska tahansa lenkille, reissuun tms. Nyt nökötän ison osan ajasta yksin kotona.