Onko muita, joita ei häiritse nämä pilviset säät?
Malttaa puuhata kotona sisällä paremmin tällaisella kelillä.
Kommentit (5)
En ole kyllä helteistäkään valittanut. Sää on mitä on, mutta asenteen, aktiviteetit ja pukeutumisen voi varsinkin näin lomalla valita itse.
Oma projektini on kunnon kohotus, kiva kun voi keskipäivälläkin liikkua. Muutenkin tällainen vähän kahdenkympin alapuolella oleva puolipilvinen sää on minun suosikkini. Auringostakin tykkään, mutta ikävä kyllä migreeni vaivaa usein.
Just sopivan lämmintä mulle. Sisälläkään ei ole tukalaa, ja ulkona tarkenee kuitenkin kesävaatteilla.
täällä paistaa!
Makuuhuone oli kuuma nukkumaan mennessä -mutta napin painalluksella viileni.
Kesä -aaah!
Helteet tukalia, hiki valuu, ei jaksa tehdä mitään ulkona eikä sisällä, nahistelua aikuisten ja lasten kesken. Sisällä sopivan vileeää, saa nukuttua hyvin. Onhan sentään valoisaa ja lämmintä. En ole rantaihminen enkä riippukeinussa makailija, lapsia ei pilviset säät eikä viileät vedet haittaa (polskivat mielellään ja mikä parasta ei tarvitse aurinkorasvaa). Ollaan mm.retkeilty, käyty museoissa, linnoissa, saarissa.. tänä kesänä paljon ja ruuhkaa ei ole ollut missään. Ihana kesä!
En oo ikinä tykänny kesästä. Turpoan tosi herkästi kuumalla ja olen aivan kamala hikoilemaan. Kuumuus on pahinta mitä tiedän. Tämä on oikein hyvä :)