Ketkä julkkikset tupakoivat?
Mieluiten suomalaisia, kaikkien tuntemia nimiä esiin...
Kommentit (107)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:30"]Anna Abreu, en oo varma Iina Kuustosesta, liekkö Annakin jo lopettanut.. Maisa Torppa
[/quote]
Anna ja Iina molemmat lopettaneet monta vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:30"]Anna Abreu, en oo varma Iina Kuustosesta, liekkö Annakin jo lopettanut.. Maisa Torppa
Höpö höpö, Abreu polttaa edelleen ketjussa. Olen todellakin nähnyt ja haistanut.
Ville Valo polttaa vaikka kuinka paljon. Aika monet ketjupolttajat on jo kuolleet, kuten Juice Leskinen, Kari Tapio ja Topi Sorsakoski. Vesku Loiri poltti aiemmin ihan hirveästi, polttelisko edelleen sikaria, mutta hieman vähemmän sentään. Hannele Laurista mulla on sellainen viba, että polttaisi paljon, ainakin se Röökimuija oli sen hahmo, ja kovin aidolta vaikutti. Aki Kaurismäki ja jokaikinen hänen leffoissaan esiintyvä näyttelijä polttaa / poltti eläessään kuin korsteeni.
Waltteri Torikka ketjussa kuten muukin wt-väki. Mitenköhän senki ääni kestää pitkään?
Ja lisäksi sitten kaikki nuuskaajat, jääkiekkoilija ja muut urheilijat sekä muutkin. Seuratkaapa huviksenne, miten ylähuuli pullottaa monella liikkumattomana.
Sirpa Selänne, terveysintoilijat Minttu Virtanen ja Karita Tykkä polttivat aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 22:30"]
Robin
Hyh! Mistähän tämäkin tupakkinsa saa? Ei ikä vielä riitä...
Huonoilla tavoilla jo pikkupojasta lähtien.
Ei Robin polta
Aki Tykki lopetti muutama vuosi sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, Abreu polttaa edelleen ketjussa. Olen todellakin nähnyt ja haistanut.
Totta. Oli kerran samassa baarissa ja haisi kamalalle. Juoksi pihalla jatkuvasti röökillä kun ei ilmeisesti kehdannut mennä tupakkahuoneeseen.
Kaari Utrio polttanut 60 vuotta,nuorekas ja hoikka 👍
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Abreu polttaa ketjussa, olen nähnyt.
Anna Abreu, en oo varma Iina Kuustosesta, liekkö Annakin jo lopettanut.. Maisa Torppa