Mitä syötte lounaaksi?
Itse tein kukkakaalimuusin, pinaattilättyjä ja lisäksi tulee kirsikkatomaatteja, kurkkua ja paprikaa puolen lautasellista.
Miltä kuulostaa? :)
Kommentit (15)
syön tänään vuohenjuustosalaattia ja leipää. Syön aina lounaaksi salaatin tai keiton ja tukevamman aterian vasta illalla.
Mun makuun tuo ap:n lounas ei oikein olisi kun minusta sekä pinaattilätyt että kukkakaalimuusi ovat aika mauttomia ruokia. Terveellisiä kyllä. Ja kasvisten kanssa tarvitsisin kyllä kastikkeen.
mutta todennäköisesti haen verkollisen simpukoita ja laitan pastaa simpukoilla valkoviinikastikkeessa.
Sen kanssa höyrytän kukkakaalia (ja voita päälle!), keitän uusia perunoita ja teen salaatin. Ihanaa kesäruokaa.
Kukkakaalimuusi on ihanaa, samoin itse tehdyt pinaattiletut (valmiit ei). Tuoreet kasvikset maistuu aina.
Meillä on tänään lounaaksi tonnikalasalaattia, itse tehtyä tietenkin.
Tomaatti-inkiväärikeittoa johon laitoin raejuustoa sekaan.. Perjantain kunniaksi oli jo lounaalla jälkkäri: tuoreita mansikoita kermavaahdolla, nami!
Tomaatti-inkiväärikeittoa johon laitoin raejuustoa sekaan.. Perjantain kunniaksi oli jo lounaalla jälkkäri: tuoreita mansikoita kermavaahdolla, nami!
kokeile Mascarponen kanssa, paljon parempaa.
rakastan kukkakaalia eikä muukaan annos hassumpi.
Täällä sipulista kesäkurpitsa-tomaattivuokaa.
Söin työpaikkaruokalan jauhelihakeittoa ja tänään paistettua ruisleipää oivariinilla ja kurkulla. Vettä juomaksi.
kamalalta. Mä olen niitä ihmisiä, joiden pitäisi syödä terveellisesti, mutta en tykkää mistään kukkakaalimuusseista sun muista terveellisistä asioista. PInaattiletut ovat ainot mitä haluaisin syödä.