Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole kavereita.

Vierailija
13.07.2012 |

Tykkään olla ihmisten kanssa, mutta mä en ole kovinkaan jännittävä persoona. Jo lapsuudessa kukaan ei halunnut tulla meille, koska meillä oli tylsää enkä mä keksinyt mitään kivaa tekemistä. Kavereita mulla oli jonkun verran, mutta mä menin aina muiden luo.

Mitä vanhemmaksi tulin, sitä vähemmän kavereita mulla oli. Asiaan vaikutti paljon se, että olin ujo enkä ollut suosittu.

Muutin paikkakunnalle, josta sain ystäviä, mutta työ vei mut toiselle paikkakunnalle, jossa omat pienet piirit pyörii ja niihin mä aikani yritin päästä, mutta en onnistunut.

Vuosikausia olen ollut tyytyväinen tilanteeseeni, aviomieheni on paras kaverini ja pari kaveria mulla on säilynyt, mutta he asuvat pidemmän matkan päässä.

Mies patistaa menemään jonnekin pitämään hauskaa, mutta mulla ei ole ketään kaveria lähtemään mukaan ja olen tajunnut kuinka hemmetin yksinäinen olenkaan.

Todella säälittävää, kun mulla ei ole kaveria ketä voisi pyytää leffaan, syömään tai terassille istumaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin aikas yksinäinen ihminen.

Tuntuu vain että kaikki kaverit katoaa ympäriltä, eikä kukaan halua nähdä, saatika juttele.

Vierailija
2/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs päin olette? Tehdäänkö ystävän haku ketju?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon Keski-Suomesta, pienestä kaupungista. Samaa ongelmaa kuin muillakin. 

Vierailija
4/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette ja missäpäin asutte?

Vierailija
5/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuohon "minkälaisia olette"- kysymykseen olisi tarkoitus vastata? :) Itse olen Savosta.

Vierailija
6/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi! Siis minkäikäisiä. Sori. :D Luin huolimattomasti.

Vierailija
7/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä täytän 20.

Vierailija
8/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan lapsenakaan ollut yhtään kaveria. Tosiaan tuo sama ongelma eli olen yksinkertaisesti TYLSÄ. En keksi tekemistä enkä puhumista - mielelläni menen kyllä mukaan jos toinen keksii mutta ei ne toiset jaksa raahata tylsimystä perässään vaan kyllästyvät.

Mulle tämä sinänsä ei onneksi aiheuta mitään suurta kärsimystä vaan hyväksyn itseni ja elämäni tällaisena. Toki joskus mietin että olisi se hienoa kun voisi lähteä jonkun kanssa vaikak kahville juoruilemaan tai ostoksille yhdessä, mutta toisaalta pärjään ihan ok ilmankin.

Vierailija
9/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua ole häirinnyt tämä yksinäisyys. Nyt vain kesän tullen on alkanut tuntumaan, että haluaisin olla jossain isossa porukassa pitämässä hauskaa, olis joku ystävä jolle voisin soittaa vaikka keskellä yötä ja joku joka pitäisi musta ja haluaisi olla nimenomaan mun seurassa.

Vierailija
10/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin te ootte?

Vierailija
11/15 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan kaipaa ketään vierelleni. Töissäkin päivän aikana hermostun, kun joudun olemaan toisinaan tekemisissä ihmisten kanssa

Vierailija
12/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalta ja 25 vuotta.

Vierailija
13/15 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä sitten jotain haittaa jos asuu eri puolella Suomea?

Vierailija
14/15 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.......

Vierailija
15/15 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 22:48"]

Onko siitä sitten jotain haittaa jos asuu eri puolella Suomea?

[/quote]

No minusta on. Usein ei kykene näkemään eikä fyysiestä läsnäolo-seuraa siis saa. 

Hakisin itse nimenomaan ystäviä joiden kanssa tavata, viettää aikaa ja asuisi edes kohtuullisen matkan päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä