Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen treffiprofiili ja

Vierailija
13.07.2012 |

Eli tutustuin työn merkeissä alkuvuodesta miesystävääni, silloin olin itse keskellä eroa joka oli todella hankala.

Toukokuussa eroni oli sitten selvä ja kun tämä nykyinen miesystäväni kuuli minun olevan vapaa, hän otti yhteyttä ja pyysi treffeille. Menin koska jo tutustuessa mies iski syvemmälle sydämeeni ja sieluuni kuin kukaan koskaan aiemmin. Mutta silloin eron keskellä en edes ajatellut että voisin häneen paremmin tutustuakkaan.

Nyt olemme tapailleet kesäkuun alusta ja olen välillä todella epävarma kaikessa. Osittain kiitos edellisen suhteen alistavan ja julman miehen, joka haukkui minua niin monella tapaa kelvottomaksi.

Asiaa eteenpäin, nyt sain facebookin kautta tiedon miehen treffipalsta-profiilista, joltain naiselta jonka kanssa oli jo suunnitellut treffitkin, mutta ei mennytkään koskaan niille koska halusi minut.

Ja nyt mun on pakko käydä joka päivä tarkistaan onko mies käynyt omassa profiilissaan, ja käyhän hän siellä noin kerran viikossa, suurin piirtein.

Äh, kamala sepustus mutta, pakko avautua... kun kellekkään muulle ei voi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä hänellä on vaan jäänyt "päälle" se profiilin tsekkaaminen. Tiiätkö niin kuin harrastus, varsinkin jos on jo pidempään pörrännyt deittisivuilla.

Älä ole huolissasi. Kuitenkaan mies ei käy siellä päivittäin useita kertoja :)

Ja sitä paitsi joku toinen nainen tiesi, että mies haluaa olla sun kanssa niin siinä on vakuutta sulle ihan tarpeeksi.

Mulla on liian vilkas mielikuvitus ja leikin kernaasti salapoliisia, mutta olen myös huomannut, että liika tieto lisää tuskaa eli älä suotta seuraile miehesi tekemisiä vaikka kuinka kutkuttaisi. Onhan sullakin varmaan jotain pikku salaisuuksia ja yksityisiä asioita? :)

Vierailija
2/7 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla, mä oon koittanut olla avoin ja rehellinen.

Ja tiedän mies sanoi odottaneensa mua. Mutta jotenkin mulla on vaikea uskoa että jollekin olisin niin tärkeä, edellinen mies kun haukkui mua kokoajan ja lähettelee vieläkin haukkuma posteja.

Vähän itsetunto riekkaleina... mut kyl tää tästä

Koitan jättää miehen profiilin rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta profiilista?

Vierailija
4/7 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookin kautta sait tietaa miehella olevasta treffiprofiilista ????

Vierailija
5/7 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookin kautta sait tietaa miehella olevasta treffiprofiilista ????

Vierailija
6/7 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai on, kun kertoi että on ollut aktiivisena treffisivustolla ja tutustunut just tohon naiseen joka laittoi mulle viestin facen kautta. En tosin oo kertonut miehelle että toi nainen lähestyi mua, taitais olla paras kertoa?

Vierailija
7/7 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkui miehen kun olivat face-kamuja, nyt on kadonnut facesta kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi