Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutuin osa vartalossasi?

Vierailija
12.07.2012 |

Ja millainen se on? =)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies sanoi, että on kiva ettei mahani roiku niin pahasti.....

Vierailija
2/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies sanoi, että on kiva ettei mahani roiku niin pahasti.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiuksiani kehutaan usein, ovat pitkät, tummat ja luonnonkiharat. Omasta mielstäni myös kaunein osa minua :)

Vierailija
4/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset: tummat, pitkät ja paksut ja jaksan laittaa niitä

Huulet: poikkeuksellisen täyteläiset näille leveyspiireille

Iho: Sileä, kuulas ja tasainen

Rinnat: mulla on silarit, hyvin onnistuneet

Perse: aina kehuttu. Muhkea, mutta ei leveä lantion seudulta

Jalkaterä: pieni ja siro, nätit varpaat

silmät: kapeat viirut, mutta kirkkaan siniset

Vierailija
5/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella tumman vihreät silmät ja mahonginruskea tukka. Kasvoja on kehuttu myös huulia jotka ovat täyeläiset.

4 lapsen jälkeen kuitenkin itse olen tyytyväinen vyötärööni joka 65cm ja pituutta on 172cm ja painoa 57kg. Käyn salilla 3 kertaa viikossa ja hölkkään/kävelen päivittäin.

Vierailija
6/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rintojani.

Ymmärtäisin asian jos olisivat isot (tai isommat) mutta A-kuppi....nooh, ilmeisesti olen törmännyt todella omituisiin miehiin =D

Vierailija
7/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on vieläkin kahden lapsen jäljiltä kuin nuorena ja kuulemma tunnistaa balettia harrastaneen kropaksi (onko kehu?).

Vierailija
8/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enimmäkseen. Myös suklaanruskeita silmiä.

Vierailija
9/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ovat kehuneet sekä miehet että naiset. Se on pyöreä, ei todellakaan mikään lättänä. Bmi21 ja lantio ei ole leveä, edestä sitä ei näe ja takaa tai sivulta katottuna voi yllättyä.

Seuraavaks eniten varmaan silmiä, mut se onkin se helppo juttu. Jos ei muuta keksi niin aina voi kehua silmiä.

Vierailija
10/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nenä

Vierailija
11/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on punainen.

Vierailija
12/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihkeä pilluni joka on saanut vuolaasti kiitosta.

Vierailija
13/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hyvänmuotoinen onkin. On siinä kyllä sellariakin, mutta harvempi sitä pääseekään näkemään ilman vaatteita.

Pahus, ei sittenkään. Miehet kehuu peppua, naiset kynsiä. Kynnet on kyllä kehutummat. Ne on pitkät ja vahvat. En tarvitse rakennekynsiä kun omat kasvaa niin hyvin.

Vierailija
14/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantioni on saanut kehuja,vaikka mielestäni se on liian leveä.

Vierailija
15/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat kehuu etenkin hiuksiani, kuinka niissä on oma vaalea väri pysynyt ja kuinka hyvä ja helppo niitä on käsitellä ja miten hyvä kallonmuoto minulla on. Tää on tullut useammalta kampaajalta.

Sitten selkääni on kehuttu, siis lihaksia ja ryhtiä. Myös hyvää ihoani ja silmiäni sekä kynsiä.

Ennen olin itse tyytyväinen mahaanikin, mutta nyt olen päästänyt kroppani repsahtamaan, pitää aloittaa kuntokuuri, jotta saisi kehuja lisää:)

Tosin vaikka painoa on tullut lisää ja olen tällainen lyhyen läntä, niin moni kehuu minua sopusuhtaiseksi.

Vierailija
16/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaneet aika tasapuolisesti kehuja. Olen vähän ylikorostunut tiimalasi, vyötärö on tosi kapea, lantio leveä ja isot rinnat, semmoinen 50-luvun ihannevartalo :D tummat silmät ja melkein musta tukka, ja kontrastina vaalea iho. Tyyliin lumikki..

Vierailija
17/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät ja kivan muotoiset (tosin pienet)

Rinnat

olivat ennen pienet, kiinteät ja hyvän muotoiset (saa nähdä, miltä näyttävät, kun imetys loppuu)

Jalkaterät

kauniit, vaaleat, sopusuhtaiset varpaat (mutta perkele, nekin ovat lapsen saannin jälkeen kuivahtaneet korpuksi, mitä helvettiä?!?)

Hiukset

paksut, kivan väriset, hyväkuntoiset (mutta nekin jouduin leikkaamaan pois raskauden jälkeisen sulkasadon takia)

En siis ole millään tavalla hyvännäköinen, mutta noita on kehuttu.

Vierailija
18/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

kapea vyötärö

(eipä sekään oo entisellään)

leveä lantio

(no yllättäen se on, paitsi taitaa olla vieläkin vähän leveämpi, koska oon saavuttanut painoni takaisin jo aikaa sitten, mutta housut ei tahdo mahtua päälle)

Vierailija
19/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaansiniset ja suurehkot. Niistä olen kuullut aika paljon.

Myös iho, koskaan ei ole ollut mikään akneiho, enkä näytä suohirviöltä vaikka en laittaisi meikkivoidetta. Siis ihon sävy on tasainen, eikä ole suuria ihohuokosia jne.

Vierailija
20/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintoja, koska ovat isot muuhun kokoon nähden (75 E), olen siis lyhyt ja normaalipainoinen muuten.

Aika usein on kehuttu myös kasvoja, kaunista kasvojen luustoa siis. Tästä olen itsekin samaa mieltä, mutta rintojen kohdalla vähän hihittelen että näkisittepä ne ilman liivejä. Olen lihonut ja laihtunut nuorempana useampaan otteeseen ja se on kyllä jättänyt jälkensä. Ihan ok ovat edelleen mutta ei niitä varmaan alvariinsa kehuttaisi jos ilman liivejä tuolla tepastelisin.

Takapuolta on kehuttu myös (ns. afrikkalaismallinen), samoin silmiä ja hiuksia. Taidan olla onnekas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi