Mikä mua vaivaa? 30v ja istun yksin kotona :(
Mies on, kaikki ok, mutta ei perheen aika vielä. Pitää säästää kovasti kun opiskelut just loppuneet.
Ei juuri tekemistä, kavereita joitakin. Kukaan kaveri ei juuri ota yhteyttä, aina kutsun vain meille, aina minä otan yhteyttä :'(
Syksyllä ajattelin aloittaa espanjan opiskelun, käyn salilla ja mietin väitöskirjaa...!!!
Life sucks!!
Kommentit (10)
Kaipaisin uusia kavereita? :)[/i
t. kolmonen :)
T. 8
mutta mies otti ja lähti. Kai tämä olo tästä piristyy. Toivottavasti keksit syksyksi kivaa puuhaa! :)
itse istun yksin kotona vaikka mies ja lapset löytyy mutta silti yksinäinen olo. =( Ei kavereita täällä..tuttuja kyllä.
Jos et kännäile tarpeeksi, kaverit kaikkoaa.
Niin kävi minullekin ja täällä sitä nyt istutaan kotona kaiket päivät (illat) ilman kavereita.
Itse olen alle 30, mutta täällä sitä istutaan yksin kotona. Miestä ei kiinnosta enää suhde ja kavereitakaan ei liiemmin ole. Tai on, mutta asuvat kaukana minusta. Uusiin tutustuminen on vaikeaa, enkä oikein aina kehtaa tuppautua seuraan..
vaimon kanssa kummallekin varmaan käynyt ainakin osin tuosta syystä vastaavasti. Kostea seuraelämä kun puuttuu, niin sitä on sivussa. Kun on sivussa, ei kukaan pitä enää yhteyttäkään. Viimeiselle vanhalle hyvälle kaverille soitin joulua ennen, ei ehtinyt puhumaan. Päätin etten enää soita takaisin, soittakoon jos näkee sille jotakin tarvetta.
Osan kavereista kanssa on tullut kasvettua niin erilleen ettei niihin halua edes yhteyttä pitää, ellottavia kiipiöitä tai ahneita paskiaisia. Se taitaa olla maan tapa nykyään.
Kaipaisin uusia kavereita? :)
t. kolmonen :)
Mies on, kaikki ok, mutta ei perheen aika vielä. Pitää säästää kovasti kun opiskelut just loppuneet.
Ei juuri tekemistä, kavereita joitakin. Kukaan kaveri ei juuri ota yhteyttä, aina kutsun vain meille, aina minä otan yhteyttä :'(
Syksyllä ajattelin aloittaa espanjan opiskelun, käyn salilla ja mietin väitöskirjaa...!!!
Life sucks!!
ei toi nyt noin pahalta kuulosta! :)
t. äiti-immeinen,34-vuotias,joka ollut 12-vuotta koti-äitinä,eikä vieläkään tiedä mikä siitä tulee isona. niin ja mulla ei ole yhtäkään ystävää tai kaveria.
joko helpotti? ;D
oon töissä mutta ei kavereita eikä juhlia, tosin mihin juhliin sitä äiti ihminen voisikaan mennä aina. Kukaan ei pyydä minnekään. Tai on pari kertaa pyytänyt. Itse en osaa pyytää ketään minnekään. Yksi kaveri asuu kaukana. Muita ei juuri ole. Olen kotona vapaa-ajalla lasten kanssa.
t:4