Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siskoni (huomiohakuinen epävarma teinilumppu) pani kännistä miesystävääni

Vierailija
12.07.2012 |

viime viikonloppuna - mitäs nyt? kummalle kasaisit suuremman vastuun, antaakko anteeks vai hylätä molemmat? :(

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisin kunnolliset selitykset ja anteeksipyynnöt. Tapauskohtaisesti myös välit voisivat katketa

Vierailija
2/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinkö pääsi käymään? Yllätyitkö edes?? Kevyttä kesäkivaa, ei kannata niin vakavasti ottaa. Äijäkin oli kännissä - se on lieventävä asianhaara. Eikä ne värkit käytössä kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua on pettänyt kaksi ihmistä. Haistata pitkät molemmille.

Vierailija
4/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuaan ei voi valita eikä tuon takia kannata välejä lopullisesti katkaista, vaikka varmasti vituttaakin nyt TODELLA paljon. Kannattaa kuitenkin suoraan sanoa, että loukkasi pahasti ja pitää ehkä pidempikin viileä kausi yhteydenpidossa. Luulisin, että siskokin alkaa myöhemmin katua ja pyytää vilpittömästi anteeksi, jos nyt on yhtään normaalilla tunne-elämällä siunattu häntä.

Vierailija
5/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luiskaan ja siskon kanssa välit poikki. Ja suvulle selitys, miksi niin kävi.

Vierailija
6/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on vain hienoa.

Vierailija
7/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
8/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei osaa katua, tuntuu vaan olevan ylpeä mitä useemmalla äijällä saa egoaan pönkitettyä. Nuorikin on niin vielä, tavallaan säälin. Ulkonäöllään vaan "pelaa".

Mieheen oon enemmän pettyny, vaik on se kännis pettäny ennenkin. Pitkämielinen minä katumuksen jälkeen annoin anteeks. Mut toi oma pikkusysse oli jo hiukka liian paksua. Vaik toki on nuorempi kauniimpi hoikempi ja hotimpi kuin mä.

Summa summarum, tekis mieli päästä pois tästä sotkusta, kauas..Mies katuu ja pyytää anteeks, sisko vetoaa vaan känniin ja kevyt "no sori" ei paljon vakuuttanu. Voi itku. ap

Vierailija
9/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
10/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäksi. Ihan oikeesti.

Vierailija
11/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ukko tuossa pahempi on, pettää raskaana olevaa vaimoketta. Siskosi on nuori ja ilmeisen tyhmä ja empatiakyvytön kun tekee siskolleen noin.

Ja et taida ihan fiksu olla itsekään, hankkiudut raskaaksi miehelle joka jo aiemmin on pettänyt sinua?

Molempiin välit poikki, ei tuossa muuta voi tehdä jos itseäsi osaat yhtään kunnioittaa.

Vierailija
12/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäksi. Ihan oikeesti.

tapahtui alkuraskaudesta, sen annoin anteeks kun mies katui ja halusin lapselle ehjän perheen. oli helpompaa sikäli kun nainen oli "kasvoton". Mut oma sisko??? Oonko sit vaan vitun huono ihmistuntija tai helvetin tyhmä. Itken itken, koko elämä romahti!!!ap

Vierailija
13/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä oikeesti tarviit? Monta lasta sillä on ennestään? Mihin sen avioliitot on kaatunu? Kuinka monta vuotta olette seurustelleet? Tunnetko miesten perusluonnetta ollenkaan?

Vierailija
14/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä oikeesti tarviit? Monta lasta sillä on ennestään? Mihin sen avioliitot on kaatunu? Kuinka monta vuotta olette seurustelleet? Tunnetko miesten perusluonnetta ollenkaan?

Avoliitto toinen, toisen kans ei oo edes asunu. Nyt kun mietin, ois pitänyt hälytyskellojen soida..vaan rakkaus on sokea! 3v meidän suhde kestäny, joskin mulle selvis et oli alkuaikoinamme vielä toisen lapsensa äidin kans. En tiedä kai mikä on miehen perusluonne, halutessaan osa olla maailman ihanin ja kultaisin, sit taas yhtäkkiä syyttelevä ilkeä vittupää, ja etäinen. En tiiä, mä oon NIIN hajalla. Miten mun ja mun vauvan käy???:( ap

Vierailija
15/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuremman virheen teki miesystäväsi.

Et puhu että olisi avomiehesi, asutteko yhdessä?

Kerrot että odotat lasta tuolle paskiaiselle ja on jo aiemminkin sinua pettänyt.

Ei tuollainen mies muutu. Olettaa että aina jaksat antaa anteeksi. Mieti tarkkaan halautko tuollaista tulevaisuutta itsellesi ja lapsellesi.

Mihen kehotan lemppaamaan välittömästi.

Pahimmassa tapauksessa siskosikin on paksuna tuolle paskiaiselle.

Vierailija
16/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että ens kerralla haluat itse kimppaan mukaan tai vaihtoehtoisesti panemaan siskon miesystävää. Näin asioista saadaan helppoja kun omaksutaan rennompi asenne eikä olla tiukkapipoja.

Vierailija
17/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitto toinen, toisen kans ei oo edes asunu. Nyt kun mietin, ois pitänyt hälytyskellojen soida..vaan rakkaus on sokea! 3v meidän suhde kestäny, joskin mulle selvis et oli alkuaikoinamme vielä toisen lapsensa äidin kans. En tiedä kai mikä on miehen perusluonne, halutessaan osa olla maailman ihanin ja kultaisin, sit taas yhtäkkiä syyttelevä ilkeä vittupää, ja etäinen. En tiiä, mä oon NIIN hajalla. Miten mun ja mun vauvan käy???:( ap

Herää unestas nainen ja lopeta suhde. Ei tuollainen paskakasa ansaitse anteeksiantoa.

Mielestäni olet kyllä ollut pitkään jo tietoinen miehen luonteesta. Sinä tulet liittymään tuohon ketjuun jota sekopäiksi nimittää. Itse se on aiemminkin elämänsä seppä ollut ja totaalisesti sen sössinyt.

Mieti äijällä on pian kolme lasta, kaikki eri äideille.

Jos parisuhteeseen pyrkiessä pitäisi kirjoittaa CV ei hänellä olisi kovin mairitteleva paperi.

Vierailija
18/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran mitään seuraamuksia ei ole ja olet ihan kynnysmattona tilanteessa, voit olla lähes varma, ettei kerta jää ainoaksi. Korkeintaan selitykset vaan vaihtuu. Kännejä tulee jatkossa lisää, samoin kännipanoja, jos kerran molemmat ovat noin holtittomia.

Itse en jäisi katselemaan tilannetta enää hetkeksikään. Kyllä sä lapsen kanssa pärjäät, kunhan pääset vaan miehestä irti.

Vierailija
19/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen kaikki exät ovat sekopäitä miehen kertoman mukaan, on todennäköisintä että tarinan ainoa sekopää on se mies.

Tapaako mies lapsiaan ollenkaan? Miten kevyesti on hylännyt edelliset perheensä? Sama todennäköisesti edessä sinullakin.

Viisainta olisi heittää ukko pihalle, keskittyä tulevaan vauvaan ja elämän rakentamiseen yksin. Parempi sinun on yksin kuin kuin pettävän retkun kanssa.

Vierailija
20/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun mies on Toni ja siskosi on Jenni?