Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei muistanut tyttärensä nimeä. Haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
12.07.2012 |

Joo eli otsikossa se asia jo tulikin...

Tyttö on 4 kk vanha ja koko nimen muistamisesta on kyse.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta teillä on?

Vierailija
2/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai valitsiko sen av-raati?

Vierailija
4/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes omia nimiämme, saati viikonpäiviä tai yhtään mitään. En näin jälkeenpäin muista toisen lapsen ensimmäisestä vuodesta yhtään mitään. Koliikkivauva, joka ei syönyt ikinä mitään.

Vierailija
5/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan yhdessä valitsimme nimen.

Ja todellakin mies pääsi sanomaan mitkä kaikki monet kymmenet nimet eivät hänelle kelvanneet.

Meillä ei ole mitenkään erityisen rankkaa vaikka vanhempikin lapsi on aika pieni. Minä lähinnä sen kaiken työn teen, mies ottaa vaan rusinat pullasta.

Onkohan siinä juuri se syy miksei ole "tutustunut" tarpeeksi tyttäreensä kun ei ole joutunut tekemään paljoakaan?!

Ottaa päähän ihan sairaasti... Harmittaa tytön puolesta kun on tollanen isä joka ei muista edes nimeä :(

Ai niin, ei muuten muistanut edes että koska tyttö syntyi...

-ap-

Vierailija
6/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mieheni ei ekaan 4-5 vuoteen muistanut mun syntymäpäivää.

Saunassa sitten kerran tokas, oltuamme ehkä sen viisi vuotta yhdessä, että tänään on ex-vaimon syntymäpäivä. Ihmetteli suuresti kun suutuin ja lähdin karmit kaulassa pois saunasta..

Nykyisin jo muistaa, lasten synttärit saattavat tuottaa ongelmia..

Vierailija
7/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä kaikkien toisia nimiä. Se tiedä edes omaa syntymäpäiväänsä onkos tuo nyt niin vakavaa? Toisille on tärkeitä numerot ja nimet joita ei käytetä missään yhteyksissä.

Vierailija
8/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi muutenkin taipumusta unohdella asioita?

Muistihäiriöt voivat olla merkki jostain vakavammasta.

Vierailija
9/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa sitten kerran tokas, oltuamme ehkä sen viisi vuotta yhdessä, että tänään on ex-vaimon syntymäpäivä. Ihmetteli suuresti kun suutuin ja lähdin karmit kaulassa pois saunasta..

Siis nauroin mielikuvaa siitä, että miten itse olisin reagoinu jos mieheni olisi noin sanonut. Voi sun miestäs!

Vierailija
10/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yleensä kyllä kauheesti asioita unohtele. Joissakin asioissa on muistaa paljon paremmin kuin minä.

Ymmärrän kyllä että jotkin esim. henkilötunnukset on vaikeita muistaa, mutta kyllä nyt sentään NIMI pitäisi muistaa vaikka unissaan!

Huoh, onko miehet todella näin tomppeleita?

-ap-

Vierailija
11/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pääsi isiltä unohtumaan?

Vierailija
12/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen suomalainen nimi kyseessä. 3-osainen kylläkin, mutta ihan supisuomalaiset nimet.

-ap-

Vierailija
13/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin äitini ja veljeni kanssa kaupungilla ja törmättiin johonkin äidin tuttuun. Äiti alkoi sitten esitellä meitä lapsia: "Tässä on meidän Matti ja..." katsoi minua eikä selvästikään muistanut nimeäni. En auttanut vaan myhäilin murrosikäisessä mielessäni äidin noloa tilannetta. Enpä kyllä vaivautunut mieltäni pahoittamaan. Sattuuhan sitä.

Vierailija
14/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yleensä kyllä kauheesti asioita unohtele. Joissakin asioissa on muistaa paljon paremmin kuin minä.

Ymmärrän kyllä että jotkin esim. henkilötunnukset on vaikeita muistaa, mutta kyllä nyt sentään NIMI pitäisi muistaa vaikka unissaan!

Huoh, onko miehet todella näin tomppeleita?

-ap-

Itse voin kertoa että teen vakityötä ja joudun muistamaan paljon postinumeroita, alueita jne. Omassa suvussa toi nimimuistamattomuus kulkee isän puolelta. Tottakait lähes aina muistan kaikkien nimet, mutta välillä tulee niinsanottu "blackout" etten saa läheseni nimeä muistiin. Tomppeliksi voi toki kutsua, mutta sille en voi mitään miten aivoni toimii.

Vierailija
16/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä vaikeuksia muistaa OMAA kolmeosaista nimeäni.

Ihan oikeesti.

Vierailija
17/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä vaikeuksia muistaa OMAA kolmeosaista nimeäni.

Ihan oikeesti.

Vierailija
18/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellä välillä vaikeuksia muistaa edes niitä, tai ainakaan en saa oikeaa nimeä oikealle lapselle ja saataan komentaa koiraa jonkun muksun nimellä jne.

Kovin montaa sellaista miestä en olisi tavannut, joka lastensa syntymäpäivät muistaisi. Hyvä, jos muistavat edes vuodet ja loistava suoritus, jos onnistuu vielä kuukausikin oikein.

Eipä sillä. Mä en muista omaa nimeänikään läheskään aina, älkääkä vaan kysykö kuin vanha olen, en jaksa ruveta laskemaan, kun en tosiaan muista.

Vierailija
19/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes omia nimiämme, saati viikonpäiviä tai yhtään mitään. En näin jälkeenpäin muista toisen lapsen ensimmäisestä vuodesta yhtään mitään. Koliikkivauva, joka ei syönyt ikinä mitään.

kyllä olisi kuollut jos ei olisi ikinä mitään syönyt.

Vierailija
20/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellä välillä vaikeuksia muistaa edes niitä, tai ainakaan en saa oikeaa nimeä oikealle lapselle ja saataan komentaa koiraa jonkun muksun nimellä jne.

Kovin montaa sellaista miestä en olisi tavannut, joka lastensa syntymäpäivät muistaisi. Hyvä, jos muistavat edes vuodet ja loistava suoritus, jos onnistuu vielä kuukausikin oikein.

Eipä sillä. Mä en muista omaa nimeänikään läheskään aina, älkääkä vaan kysykö kuin vanha olen, en jaksa ruveta laskemaan, kun en tosiaan muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi