Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vei makaronilaatikon

Vierailija
12.07.2012 |

Voi helkkarin kuustoista.

Eilen puhuttiin miehen kanssa puhelimessa, kun ei enää kerran saman pöydän äärellä olla ja sanoin ääneen, että ajattelin tehdä lapsille makaronilaatikkoa.

No vitsin vitsin vitsi, siellä se päivittää nyt fecessä tehneensä lapsille makaronilaatikkoa.

Just. Siis kyllähän mä osaan tehdä muutakin, mutta... Eikä tämä uutena asiana tullut, jos mulla oli liiton aikana mikä tahansa hyvä idea, niin vähän ajan päästä se esitteli sen omanaan.

Ja sitten ihmettelee, miksen mä halua puhua sen kanssa. Enkä nähdä. Enkä v---- asua enkä todellakaan tulla samaan sänkyyn.

Huh. Joku päivä mä pääsen tästä yli. Kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sen jätinkin.

Vierailija
2/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ärsyyntymisesi ja miehesi on ärsyttävä, mutta tämä on silti päivän huvittavin avaus / avautuminen :).

"Mies vei makaronilaatikon"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fecessä = ?

Vierailija
4/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että se olis käynyt sun jääkaapilla ja ottanut päivän ruuan mukaansa .... :)

Vierailija
5/5 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa jo.

Kumma miten eksä saakin kiihtymään nollasta sataan just tuollaisilla tempauksilla.

Sitten se ihmettelee, että veinkös mä mennessäni sen ja sen tavaran... vixxu vein, kun olin ostanutkin - ja omasta mielestäni olen ottanut mukaani ihan kohtuullisesti elämisen mahdollistavia tarvekaluja. Rahaa on palanut uuden kodin perutamiseen, kyllä saa äijäkin kaivaa kuvettaan jos tarvii jotain.

Kun oltiin yhdessä, niin ei ollut ajatus että kaikkea olisi pitänyt kaksin verroin hankkia.

Onneksi ei oltu naimisissa, että olisi pitänyt ukon rahoistaan erota. Mutta lomasuunnitelmat taidan pitää omana tietonani, muuten se omii nekin.

Muistankin nyt hyvin, miten mua viikonloppuisin korpesi, kun iso mies tulee kuin pikkulapsi kysymään "mitä me tänään tehtäisiin?" Joo, ihan kiva että asiasta keskustellaan, mutta kun siitä ei keskusteltu. Aina piti mun keksiä "jotain kivaa".

Onneksi on eksä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän