Entiset lihavat!!! Onko totta että pysyäkseen laihana
entisen lihavan on liikuttava 1-1,5 tuntia 5-6 krt viikossa?
Suurimmassa pudottajassa lääkäri sanoi näin ja yksi entinen lihava sanoi samaa ohjelmassa.
Kommentit (5)
Tosin laihdutin ruualla, en liikunnalla.
Itse laihduttaessani liikuin ehkä 1 tunti 5x viikossa. Tosin laihdutettava määrä ei ollut kovin iso: 80 kilosta 65 kg asti, ja vielä on 5 kg pudotettavaa...
Suurimmaksi osaksi laihdutin pienentämällä ANNOSKOKOJA. Sitä ei voi painottaa tarpeeksi, ihan perusasia.
Koiraa kävelytän, mutta samoin tein 30kg painavampanakin. Laihdutin niin, että katsoin mitä söin, ja laskin suunnilleen 1700 kcal/pvä (joka minun henk.koht kaloritarpeeni ihannepainossa).
Näin teen edelleen. Ihan matemaattinen totuus on että jos kulutat saman kuin syöt, paino pysyy samana. Tottahan se liikunta aina hyväksi on :)
Minä en harrastanut liikuntaa yhtään laihduttaessani enkä ole harrastanut sen jälkeenkään ja hoikkana olen pysynyt ( nyt 161 cm, 51 kg). Ihan vaan ruokavaliomuutoksilla laihdutin.
toinen vaihtoehto on olla syömättä juuri mitään. Kumpi sopii itselle paremmin. Mutta onhan toi ihan hyvä määrä liikuntaa. Tämä nykyinen lihava on yleensä liikkunut sen 1 -2 h 4 x viikossa, en tiedä miksi sen lopettaisin, jos laihtuisin, mutta en myöskään miten sen lisäisin. Mulla siis ainakin syömisestä kiinni.