Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voikohan 14-vuotias mennä katsomaan sitä miesten strippaus -leffaa?

Vierailija
11.07.2012 |

Meidän 14-vuotias tyttäremme puhuu taukoamatta jostain strippausleffasta, jossa on ilmeisesti hänen lempinäyttelijänsä. Ei ole tullut vielä elokuvateattereihin, kovasti odottaa sitä. Onkohan sopiva tuon ikäiselle? Onko joku tietoinen tästä, jos löytyisi vaikka netistä jotain videoita että osaisi arvioida millainen on? Tyttö pelkää että se on K15 tai K15 joten meinaa että minun pitää lähteä hänen mukaansa jotta voi katsoa sen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Channing Tatum siinä varmaan silmissä siintää.

Noh, mun mielestä ainakaan se traileri ei ollu mikään hämmentävä. Eiköhän se nyt 14 v:lle voisi käydä..onhan niitä 14 kesäisiä äitejäkin:.

Minä taas menen naapurin vanhapiaan tueksi elokuviin...

http://www.elokuva-opas.com/magic-mike-elokuva.html

Vierailija
22/29 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Channing Tatum siinä varmaan silmissä siintää.

Noh, mun mielestä ainakaan se traileri ei ollu mikään hämmentävä. Eiköhän se nyt 14 v:lle voisi käydä..onhan niitä 14 kesäisiä äitejäkin:.

Minä taas menen naapurin vanhapiaan tueksi elokuviin...

<a href="http://www.elokuva-opas.com/magic-mike-elokuva.html" alt="http://www.elokuva-opas.com/magic-mike-elokuva.html">http://www.elokuva-opas.com/magic-mike-elokuva.html</a&gt;

Kiitos, tämä se varmasti on! Ja juuri tuo Tatum on se, kenen julisteilla on tapetoitu huone.

Onko tietoa koska tuo tulee elokuvateattereihin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tieda miten kaantyy suomeksi mutta ei meilta 14v. lahtisi katsomaan miesstrippari elokuvaa esiintyi siina kuka tahansa.

Vierailija
24/29 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla amerikkalaisten siveydensipulien hehkutusta koko juttu... ehkä se heille on iso asia, toisin kuin suomalaisille, joilla on niinkin järkyttävä leffa kuin Miesten vuoro, jota piti jenkeille sensuroida...

ehkä vähän rintalihasta voi elokuvan puolivälin jälkeen vilahtaa, kaukaa kuvattuna. Siinä se.

Vierailija
25/29 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka koko perhe taaperosta vaariin!

Vierailija
26/29 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla amerikkalaisten siveydensipulien hehkutusta koko juttu... ehkä se heille on iso asia, toisin kuin suomalaisille, joilla on niinkin järkyttävä leffa kuin Miesten vuoro, jota piti jenkeille sensuroida... ehkä vähän rintalihasta voi elokuvan puolivälin jälkeen vilahtaa, kaukaa kuvattuna. Siinä se.

Full frontal nudity.

Vierailija
27/29 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilahtaa vähän enemmän kuin vain rintalihasta.

Vierailija
28/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kattellut Baywatchia? 14 vuotias poikani haluaisi katsoa sitä, siinä on joku sen naislempinäyttelijä. Onko liian rohkeaa tavaraa pojalleni vai voinko antaa katsoa??

Baywatchissa ei ole nykyajan 14-vuotiaille mitään erikoista.

Tätä tosin olen vähän enemmän empinyt. Poikani on myös intohimoinen Demi Moore fani. Hän haluaisi tilata Striptease elokuvan. Muistaakseni jonkinmoinen strippari elokuva muutaman vuoden takaa. Vissiin Burt Renoldskin oli siinä. Onko se kanssa nykyään sen verran laimeampi että voin poikani antaa tilata DVD:n?

Vierailija
29/29 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kattellut Baywatchia? 14 vuotias poikani haluaisi katsoa sitä, siinä on joku sen naislempinäyttelijä. Onko liian rohkeaa tavaraa pojalleni vai voinko antaa katsoa??

Baywatchissa ei ole nykyajan 14-vuotiaille mitään erikoista.

Tätä tosin olen vähän enemmän empinyt. Poikani on myös intohimoinen Demi Moore fani. Hän haluaisi tilata Striptease elokuvan. Muistaakseni jonkinmoinen strippari elokuva muutaman vuoden takaa. Vissiin Burt Renoldskin oli siinä. Onko se kanssa nykyään sen verran laimeampi että voin poikani antaa tilata DVD:n?

Onko tää nyt sitä perinteistä av-kuittailua?