Raskaus ja seksi, miestä ei kiinnosta.. vinkkejä?
Ja asiallisia mielellään kiitos.. Viimeinen kuukausi menossa.
Kommentit (15)
Jotain ihanaa päälle ja suuseksillä pelaat miehen varsinaisiin toimiin mukaan :P kyl se siitä lämpiää! Minkä ikäsiä ootte?
Ei kans paljoo huvittanu raskauden lopulla, oli tosi turhauttavaa. Sitä ilmeisesti pelotti että vauva syntyy aikasemmin tjotn. Mutta, kaks viikkoo synnytyksestä olin taas kuumaa kamaa :D
ymmärrätte, että näytätte aivan hirveiltä raskauden loppuaikana (ja oikeastaan jo aikaisemminkin).
Onko se nyt ihme ettei miestä kiinnosta panna jotain invertoitua dromedaaria?
ymmärrätte, että näytätte aivan hirveiltä raskauden loppuaikana (ja oikeastaan jo aikaisemminkin).
Onko se nyt ihme ettei miestä kiinnosta panna jotain invertoitua dromedaaria?
niin tämähän se syy suurimmassa osassa tapauksia on. Niin henkilökohtaisesti kuin mitä olen kavereiden kanssa asiasta puhunut. Jotenkin se viimeisillään raskaana oleva nainen vain etoo ja ällöttää.
t. mies.
haukkua ja lytätä jo lytättyä. ITse on mies sen naisen raskaaksi saattanut.
Mutta, ei tuossa haukuta ja lytätä, näin se vaan on, ja se mikä siinä on hyvää, se kestää vain määräajan, eli loppu häämöttää, luulis kaikkien kestävän edes sen.
meillä mies halusi lapsen. Mikä siinä on,että kaikki laitetaan aina naisen syyksi! Sehän niitä lapsia vaan väkisin tekee jne.. Av-palsta saa nyt jäädä, idiootteja kaikki tyynni kun kerran yleistämään lähdetään
Aika kevytkenkäistä porukkaa on nykynaiset. Hyvin voi miesparka olla vain aisankannattaja.
Aika kevytkenkäistä porukkaa on nykynaiset. Hyvin voi miesparka olla vain aisankannattaja.
Muuten olin koko raskausajankin tosi hoikka, maha vaan kasvoi kivan pyöreäksi!
T.3
Muuten olin koko raskausajankin tosi hoikka, maha vaan kasvoi kivan pyöreäksi!
T.3
Meillä on ollut melkoisen hiljaista myös tällä saralla (laskettuun aikaan reilu kuukausi). Mutta mä luulen, että se johtuu enemmän siitä, ettei mies uskalla, pelkää satuttavansa mua tai vauvaa, tai ehkä kokee ettei ole kovin "sopivaa". Ei siis niinkään siitä, että viimeisillään olevat oltaisiin jotenkin kauheita, rumia ja läskejä.
Meillä on toiminut mun suora toiminta. Kyllä mies lämpenee mukaan, kun mä osoitan, että asia on ok ja toivottavaa. Pystyisitkö kysymään ihan suoraan mieheltäsi mikä vaivaa?
Meillä oli ekan kanssa pitempi kuiva kausi (vaik ite oisin ollu halukas), tokan kanssa oli jo aikamoista meininkiä..Ja mies halus enemmän lapsia ku minä. Meillä oli ainaki ekan kanssa selkeesti sellanen "alkujärkytys", olin itekki aika shokissa kaikista muutoksista. Tokan kanssa olo tuntu paljon seksikkäämmältä ja kaikin puolin seesteisemmältä. Se on tosiaan aika hassu juttu että raskaana ollessa on seksikäs olo, ehkä se on ne elämää suuremmat orgasmit...Siitä muuten kannattaa kertoa miehellekki.
Jos ei vinkkejä niin muita jotka kamppailee asian kanssa? Tunnen itseni kauhean etovaksi yms kun ei tuota miestä innosta :( Itsellä halut olisi edelleen..