Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtuuko sillä, jos syö iltaisin vain kevyesti

Vierailija
11.07.2012 |

salaatin tai kaurapuuron? Lounaalla pastaa tms hiilareita. Liikkumista tarkoitus lisätä. Olen normaalipainoinen, 158 cm ja 53 kg, mutta vatsaa on. Haluan siitä eroon, eli kyse on noin 2-3 kg:n pudotuksesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päivällä syö liikaa.

Se kaurapuuro kannattaa unohtaa saman tien.

Ei illalla ylipäänsä tarvitse juuri mitään syödä.

Vierailija
2/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaiskalorinsaantiasi niin sitten laihtuu. Muuten ei. Sillä ei ole mitään väliä mihin aikaan syö vaan saaduilla kaloreilla. Ja tietysti kulutetuilla myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päivällä syö liikaa.

Se kaurapuuro kannattaa unohtaa saman tien.

Ei illalla ylipäänsä tarvitse juuri mitään syödä.

Minä laihdutin niin että jätin pois aamupalan ja siirsin päivän pääaterian klo 20 aikaan. Monelle muullekin iltavirkulle ja aamu-uniselle tällainen voi sopia paremmin kuin perinteisesti suositeltu rytmi.

Vierailija
4/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän kokonaiskalorimäärä ratkaisee. Moni urheilua harrastava treenaa nimenomaan illalla, ja tällöin joutuu myös syödä illalla. Ratkaisevampaa on se, mitä koko päivän mittaan syö ja paljonko kuluttaa.

Vierailija
5/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaiskalorinsaantiasi niin sitten laihtuu. Muuten ei. Sillä ei ole mitään väliä mihin aikaan syö vaan saaduilla kaloreilla. Ja tietysti kulutetuilla myös.

Muistan myös kuulleeni sanottavan, ettei kellon ajalla ole väliä. Itse olen siis tehnyt niin, että aamusta en syö juuri mitään, lounas on jotain perus ruokaa, jota syön monesti sitten myös päivälliseksi, ja iltaisin syön jotain hyvällä omalla tunnolla, koska iltasyöminen on "mun juttu" ja se, mistä on vaikein päästä eroon.

Eli siis syön kevyesti iltaan asti ja illalla syön sitten vähän rankemmin. Vaikka munakasta, tai joskus jotain ihan mässyäkin ja muuten vaan vähän enempi kerralla. :)

Vierailija
6/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron nyt siis sen vielä, että pudotin viime vuoden aikana 15kg(kaikki oli kyllä ylipainoa) nimeomaan syömisiin puuttumalla. Liikunta on toki hyväksi, mutta ei siitä sen enempää.

Huomasin, että jos yritin noudattaa ohjetta, että aamupalan piti olla runsas ja maittava, sen lisäksi pitäisi syödä 2-3h välein, ettei tulisi nälkä, niin tämä ei kohdallani toiminut. Kaloreita kertyi liikaa, koska nautin hyvästä ruuasta. Söin vaan liikaa, vaikka ruoka oli ihan normaalia ja terveellistä.

mutta tämä nyt oli siis minun tapauksessani toimivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi