Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni (melkein 15v) chattailee tuntemattomien kanssa netissä

Vierailija
11.07.2012 |

Paikoissa Randomi, Omegle, Tinychat ja Chatroulette.

Paikat, jossa voit mennä chattailemaan webkameran ja mikrofonin kanssa tuntemattomien ihmisten kanssa.

Pidin ison puhuttelun ja otin häneltä webkameran vähäksi aikaa pois ja koneella ollaan tästä lähtien vain, jos minä laitan salasanan siihen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin yleiseen tilaan, esim olohuoneeseen jolloin käyttöä on helpompi valvoa. Ja toki voitte sopia että käyttää vaan kun aikuisia on kotona.

Vierailija
2/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, mutta itse jos menet kyseisille saiteille huomaat, että todella iso osa on karvaisia miehiä kalujaan näyttelemässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, mikä tuossa on niin ongelmallista. Itse olen harrastanut samaa varhaisesta teini-iästä lähtien ja tavannut osan netissä tapaamistani ihmisistä ihan oikeassa elämässä. Osa henkilöistä on ollut ulkomaalaisia, ja muutamat ovat käyneet luonani ja minä heidän luonaan.

Mitä pahaa teinille muka voisi sattua? Chattailu on vain chattailua. Ja pitää myös olla melkoisen typerä lapsi, jos jokaiseen tapaamispyyntöön yms. vastaa... Netistä löytää sekä kunnollisia, normaaleja ihmisiä sekä hieman epäilyttävämpää porukkaa. Oikeasti tapaamistani kukaan ei ole vielä kuulunut jälkimmäiseen porukkaan, kun järjen olen touhussa mukana pitänyt.

Vierailija
4/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse harrastin tuossa iässä ihan samaa. Toki voi törmätä törppöihin ja täytyy osata viheltää peli poikki jos ei ole enää kivaa - ja tietysti ymmärtää, ettei omia tietoja kannata jakaa tuntemattomille.

Mutta ihan naurettavaa, ettet anna tytön olla koneella? Ja minusta 14v voi jo hyvin käyttää nettiä yksinkin, kyllä sen ikäinen jo tarvitseekin yksityisyyttä. Netissä on kuitenkin mahdollisuus purkaa myös omia ongelmia, joista ei muille halua puhua, kuten sinäkin ap nyt teet - miksi kiellät tyttäreltäsi saman?

Vierailija
5/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tuon ikäisen itse tietää, mitä siellä kannattaa tehdä. Naurettavaa puuttua teinin tekemisiin!

Vierailija
6/6 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini chattailee tuntemattomien kanssa jossain av:llä. Tein lastensuojeluilmon, koska porukka siellä on ihan vitun tyhmää ja seura tekee kaltaisekseen.

Tai sitten suurin osa siellä on karvaisia trolleja kyrpä otsassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan