Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastatteluun pukeutumisesta

Vierailija
11.07.2012 |

Haen ammatillisen opettajan paikkaa ja mietin, että voiko kesällä laittaa haastatteluun hihattoman mekon vai tulisiko mekossa olla vähän hihaa. Mekko muutoin kyllä asiallisen pituinen ja kaula-aukkokin on sopiva. Hirmuisen huonosti on kesämekkoja tai ylipäätänsä kesäpaitoja, joissa olisi kaunis pieni hihaosuus. Kiitos avusta :).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hyvin voit laittaa pitkähihaisen paitapuseron tai tosiaan mekon kanssa sen neuletakin.

Vierailija
2/4 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin haastatteluun vähän "virallisemmat" vaatteet, kesämekossa en menisi. Kukin toki omalla tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin :). Varsinaisesta hellemekosta ei ole kyse vaan kaunis pellavamekko, jossa kaunista kirjailua. Mekko peittää hartiat eli ei ole narumekko, mutta ei kuitenkaan hiallinen. Mun kaikki kesäiset vaatteet on tuollaisia hiattomia ja nettikaupoista ei tunnu löytyvän apua. Täytyy kait lähteä ihan oikeaan kauppaan :).

Opettajilta kaipaisin vinkkejä, että millaiset vaatteet laittaisitte kesällä haastatteluun ja myös talvipukeutuminenkin kiinnostaa. Kesällä jakkupuku on vaan liian kuuma ja siksi yritän keksiä vaihtoehtoja.

Vierailija
4/4 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivako ei saisi vilkkua eikä liian vartalonmyötäistä tai miniä.Kovin korkeita korkojakaan en laittaisi. Joskus olen nähnyt pellava asuja jotka ovat ihan rypyssä jo lähdössä. Sellainen antaa epäsiistin vaikutelman.

Nämä ovat vain minun mielipiteitä siitä mitkä normaaleista vaatteista eivät sopisi työhaastatteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan