Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan yli kaiken Nalle Puhia ja sen kavereita! Erityisesti Nasua! Hyi oksennus! EV

Vierailija
11.07.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattiseksi tarkoitettu yksinkertaisuus ärsyttää. Mun lapsetkaan ei tykkää siitä! Yritin joskus lukea niille alkuperäistä Nalle Puhia ja lapset vaan alkoi kyselemään, miksei se tehnyt niin tai näin, eivät osanneet huvittua Puhin hölmöydestä.

Vierailija
2/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä, jos jostain fiktiivisestä tuotannosta ei pidä - mutta, että vihaa yli kaiken. Jotain rajaa sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikru on adhd tyyppi (josta mä kyllä jostain syystä tykkään :D).

Ihaa taas masis tyyppi (josta mä kyllä kanssa tykkään).

Puh taas ikipirtee herran terttu.

Nasu PMS oireista kärsivä siivousfriikki (vaikka onkin poika :D).

Ruu ja Kengu ovat ihan ok.

Vierailija
4/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa joka ikistä Nalle Puhin kaveria - Risto Reipas on ihan passeli, Ihaa on kiva, samoin kuin Kengu ja Ruu... :) Möhköfantti on söpö ja Pöllö on ok. :)

Niiden sijaan Nasu on raivostuttavan ärsyttävä, samoin Tikru ja Kani. Ja Nalle Puh on muuten vaan niin daiju - sillä ei ole yhtään järjenhiventäkään päässään! Ei mulla muuta. :)

AP

Vierailija
5/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmot ovat niissä liikuttavia. Kysehän on pehmoeläimistä, joista kertoja keksii iltasatua pienelle pojalleen.

Puh on ponteva ja tyhmä, Nasu arka, Kani komenteleva ja tärkeilevä, Tikru touhottava ja lapsellinen, Pöllö tärkeilevä ja oppineisuudellaan ylpeilevä, Aasi leikkii marttyyriä, Risto Reipas on kiltti ja vilkas, Kengu äidillinen ja Ruu vilkas ja lapsellinen. Koska kyse on siis lapsen leluista, he ovat höpsöjä ja vähän tyhmiäkin, koko idis on tietysti se, että lapsi voi asettua vähän hahmojen yläpuolelle ja nauraa heidän höpsyydelleen.

Mutta tosiaan jotkut Disney-versiot ovat väistämättä pelkistettyjä ja yksinkertaistettuja versioita alkuperäisestä.

MUUMIT taas - kuten joku mainitsi - ovat alkuperäisteoksina aivan loistavia! Kertovat enemmän ihmisluonteesta kuin monet ns. vakavat aikuisten kirjat.

Vierailija
6/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoon sitä tekoidiotismiä,ja oheissälää jolla vanhemmat sisustaa lastenhuoneen.muumit on myös ihan hanurista.

Vierailija
7/7 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoon sitä tekoidiotismiä,ja oheissälää jolla vanhemmat sisustaa lastenhuoneen.muumit on myös ihan hanurista.