kavereiden määrä facebookissa ei täsmää
puolisollani on 112 kaveria fb:ssä. kun listaa selaa, niin sieltä löytyy vain 108 kuvaa/nimeä. missä tai mitä on nämä 4???
voiko siellä piilottaa itsensä tai kaverinsa jotenkin, ettei näy muille?
Kommentit (18)
profiilinsa vai jotkin omista kavereistaan? ja miten?
Jotka palautettiin näkyviin jokin aika sitten. En jaksa nyt selittää tarkemmin joku muu voi jatkaa.
Minulla oli aiemmin 217 kaveria, ja yhtenä päivänä luku olikin muuttunut 223, ilman että olin lisännyt ketään kaverilistalle. Miten se voi itsestään muuttua?
oma profiili näy edes kaverilistoissa sille jolta se on bannattu. Ei jaksa tätäkään vääntää rautalangasta, joku muu voi jatkaa.
profiilinsa vai jotkin omista kavereistaan? ja miten?
tuskin tässä bannauksesta on kyse.
onko mahdollista, että puolisoni on piilottanut osan kavereistaan niin etten näe niitä?
tunnukset. Klikkaappa huviksesi niitä ei-kuvattomia profiileita! Niistä tulee viesti, että tämä henkilö on sulkenut tilinsä.
siellä ei ole edes niitä "kuvattomia". siellä on luku 112 ja kun laskee kaiken mitä näkee tulee 108. missä on 4 ja mitä ne on?
tuskin tässä bannauksesta on kyse.
onko mahdollista, että puolisoni on piilottanut osan kavereistaan niin etten näe niitä?
...kukaan tiedä mitä nää 4 mysteeriä on?
Kyse ei edes ole sun omasta facebookista vaan puolison! Joku raja kyttäyksellekin. En voi uskoa että joku laskee toisen kaverimäärää erikseen eikä luota fb:n laskuriin. Mitä väliä sillä ketä nuo 4 ovat?
profiilini on piilossa Facebookissa. Sitä ei voi etsiä, se ei näy muille kuin kavereille ja kuvatkin ovat vain kavereille näkyvät. Eli niitten kaverilistoilla joilla olen niin on numero suurempi, kuin mitä voit nähdä. Teen vaan sellaista työtä etten halua ihmisten nähdä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
...kukaan tiedä mitä nää 4 mysteeriä on?
Vanha ketju , mutta ajankohtainen edelleen. Tänäkin päivänä tätä tapahtuu: Kavereita on yhteensä 134 näkyvissä , mutta Face ilmoittaa etusivulla kaveriden määräksi 132. Miksi 2 kaveria on näkymättömissä? Haluaisin tietää keitä nämä henkilöt ovat koska on niin pitkä aika profiilin avaamisesta enkä muista enää ulkoa kaikkia kavereita. Profiilissa oli häirintäongelmaa , oliko se piilottuista kavreista johtuvaa onko joku päässyt salaa kaverihin? Miten nämä piilossa olevat saisi selville?
voiko facessa estäää?onko ne estänyt sut
Ne on varmaan niitä, jotka on sut hyväksynyt kavereiksi, mutta sit pistänyt sut estoihin. Se jää roikkumaan sinne numeroksi, että olisi enempi kavereita mitä näkyy profiileissa näkyvillä. En ole varma?
Ihan mielenkiinnosta laskin äsken omat kaverini. Facebook ilmottaa mun kavereiden määräksi 356 ja kun laskin kaverilistan profiilit, sain tuloksekse 338.
18 puuttuu!!!!????
Eli face ei näytä mulle itellenikään omia kavereita 🤣😅
No joo, en tarkistanu, mut yks syy voi olla et face laskee myös insta seurannat kaverimäärään mukaan.
Tarkotan siis sellaset seuraamiset instassa ketkä ei oo kavereina facessa
Sillä on neljä ylimääräistä pano-oria jotka hoitelee sitä kaikkiin reikiin. Käykö kateeksi?
Kauheeta, jos tää perhe on kärvistellyt tätä epäkohtaa yli 10 vuotta!
Minulla oli aiemmin 217 kaveria, ja yhtenä päivänä luku olikin muuttunut 223, ilman että olin lisännyt ketään kaverilistalle. Miten se voi itsestään muuttua?