Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noniin, pojalle nimi haussa!

Vierailija
11.07.2012 |

Kirjoitin tänne aikaisemmin, että meillä on eräinä nimivaihtoehtoina Nella ja Jay ja silloin sain kuulla järjetöntä kettuilua ja provohuuteluja asiallisempien kommenttien ohessa tuosta Jay-nimestä. Nyt kävi niin, että poikahan siellä on tulossa ja mies intoilee tuon Jay-nimen kanssa, joten se lienee etunimenä lapsellemme. Mietin vaan, että minkä tyylinen toinen ja kolmas nimi sopisi tähän perään - Alexander on pannassa, koska se on se yksi huippis-tuomari ja täyskaimaa emme hänelle suo. :D Minulle on tärkeää, että koko nimiyhdistelmä kuulostaa hyvälle ja rytmikkäälle eikä meitä haittaa yhdistää tuohon nimeen ns. tavallisia, suomalaisia nimiä, jos ne vaan sopii siihen.

Kiitos avustanne, jos vaan saan asiallisia kommentteja ja apua tähän pienoiseen nimiongelmaan... :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan Niko kirjoitetaan Niko, ei Nico. Ja Luka kirjoitetaan Luka, ei Luca. C ei ole sama kuin K, vaikka jotkut talikärpäset niin luulevatkin. :) Se ei ole myöskään sama kuin S, mutta C:n ääntämys on silti paljon lähempänä S-kirjaimen ääntämystä kuin K-kirjaimen, joten minä ja muut halukkaat voi sen lausua S-kirjaimena.

Vierailija
22/23 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan Niko kirjoitetaan Niko, ei Nico. Ja Luka kirjoitetaan Luka, ei Luca. C ei ole sama kuin K, vaikka jotkut talikärpäset niin luulevatkin. :) Se ei ole myöskään sama kuin S, mutta C:n ääntämys on silti paljon lähempänä S-kirjaimen ääntämystä kuin K-kirjaimen, joten minä ja muut halukkaat voi sen lausua S-kirjaimena.

Luovutan! Ei löydy tarpeeksi ratakiskoa mistä vääntää tätä asiaa sulle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elliot

Oliver

Sebastian

Benjamin

Edellä mainituista yhdistellen: