Noniin, pojalle nimi haussa!
Kirjoitin tänne aikaisemmin, että meillä on eräinä nimivaihtoehtoina Nella ja Jay ja silloin sain kuulla järjetöntä kettuilua ja provohuuteluja asiallisempien kommenttien ohessa tuosta Jay-nimestä. Nyt kävi niin, että poikahan siellä on tulossa ja mies intoilee tuon Jay-nimen kanssa, joten se lienee etunimenä lapsellemme. Mietin vaan, että minkä tyylinen toinen ja kolmas nimi sopisi tähän perään - Alexander on pannassa, koska se on se yksi huippis-tuomari ja täyskaimaa emme hänelle suo. :D Minulle on tärkeää, että koko nimiyhdistelmä kuulostaa hyvälle ja rytmikkäälle eikä meitä haittaa yhdistää tuohon nimeen ns. tavallisia, suomalaisia nimiä, jos ne vaan sopii siihen.
Kiitos avustanne, jos vaan saan asiallisia kommentteja ja apua tähän pienoiseen nimiongelmaan... :)
Kommentit (23)
Meinaan Niko kirjoitetaan Niko, ei Nico. Ja Luka kirjoitetaan Luka, ei Luca. C ei ole sama kuin K, vaikka jotkut talikärpäset niin luulevatkin. :) Se ei ole myöskään sama kuin S, mutta C:n ääntämys on silti paljon lähempänä S-kirjaimen ääntämystä kuin K-kirjaimen, joten minä ja muut halukkaat voi sen lausua S-kirjaimena.
Luovutan! Ei löydy tarpeeksi ratakiskoa mistä vääntää tätä asiaa sulle :D
Elliot
Oliver
Sebastian
Benjamin
Edellä mainituista yhdistellen:
Jay Alec Oliver
Jay Lukas Sebastian
Jay Luke Benjamin
Jay Elliot Abraham
Jay Adam Sebastian
Jay Kyle Sebastian
Meinaan Niko kirjoitetaan Niko, ei Nico. Ja Luka kirjoitetaan Luka, ei Luca. C ei ole sama kuin K, vaikka jotkut talikärpäset niin luulevatkin. :) Se ei ole myöskään sama kuin S, mutta C:n ääntämys on silti paljon lähempänä S-kirjaimen ääntämystä kuin K-kirjaimen, joten minä ja muut halukkaat voi sen lausua S-kirjaimena.