Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitun raskaus! En pääse mihinkään laitteeseen lintsillä!!

Vierailija
10.07.2012 |

Joudun vaan pitämääm muiden kamoja ja kattomaan kun niillä on hauskaa. Pääsisin johonkin paskaan maailmanpyörään, mut ei TODELLAKAAN kiinnosta! Ja sit jotku mummot tulee vielä vittuilemaan, että tuleeko tyttö vai poika...

Ärsyttää, kun kaikki on kielletty eikä mitään saa tehdä ja en oo tyyliin edes ihminen, kun kaikki on niin vauvaa koko ajan. Mitään muuta ei sais ajatellakaan kuin vauvaa. En enää ikinä tuu raskaaks enkä ainakaan imetä ku sitten ei taas saa tehdä mitään tai poistua kotoa kun jotku mummot ei kestä. Että ärsyttää!!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri joka aina taivastelee sitä että nyt en pääse lintsille kun oon raskaana. Ärsyttävää. Muutenkin tunnen itseni nykyään vain vauvankantotelineeksi, en miksikään ihmiseksi. Kai se on vain kestettävä.

Outoja kommentteja ihmisillä muuten, kai sitä voi olla ihan hyvä vanhempi ja SILTI välillä vähän valittaa?

Vierailija
22/31 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ilmaista pettymystään hieman hillitymmin ja käyttää sivistyneempää kieltä. Lisäksi hän keksii varmasti myös jotain vaihtoehtoista, miellyttävää tekemistä, mikä on sallittua. Ja osaa iloita muidenkin puolesta. Ja ymmärtää, että raskaus on tilapäinen ja kuitenkin suhteellisen lyhyt tila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin vitutti moni rajoite kun olin raskaana. Kroppa ei ole edes oma, vaan joku säilytyskotelo. En ymmärrä lestanaisia, miten joku jaksaa odottaa lähes koko ajan!? Joten ymmärrän mitä tarkoitat, aivan sallittuja tunteita olkoon uhrautuvien superäityleiden mielestä miten kakaramaisia tahansa. Eikä se, että ajattelet noin, tarkoita sitä että lopulta menisit siihen Ukko-laitteeseen, vetäisit herskaa hihaan tms. lasta vahingoittavaa.

Vierailija
24/31 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun vaan pitämääm muiden kamoja ja kattomaan kun niillä on hauskaa. Pääsisin johonkin paskaan maailmanpyörään, mut ei TODELLAKAAN kiinnosta! Ja sit jotku mummot tulee vielä vittuilemaan, että tuleeko tyttö vai poika...

Ärsyttää, kun kaikki on kielletty eikä mitään saa tehdä ja en oo tyyliin edes ihminen, kun kaikki on niin vauvaa koko ajan. Mitään muuta ei sais ajatellakaan kuin vauvaa. En enää ikinä tuu raskaaks enkä ainakaan imetä ku sitten ei taas saa tehdä mitään tai poistua kotoa kun jotku mummot ei kestä. Että ärsyttää!!!

Vitun vauva kun ei vittu edes lintsille pääse! Onhan se ihan vitun väärin että jonkun toisen elämää pitää välillä ajatella, ei olekaan enää minä-minä-minä....

Kuule, jos et yhtä kesää kestä ilman lintsiä, miten ihmeessä kestät seuraavat 18 vuotta olla äiti ja vastuussa lapsestasi? Joku lintsin menetys on ihan pientä mitä tuleman pitää. Olisit nyt ensiksi kasvanut itse aikuiseksi, ja sitten vasta sikiämään...

Vierailija
25/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako nussit, jos et kestä seurauksia?

Vinkki: Vala vittusi betoniin heti synnytyksen jälkeen.

Sääliksi käy lapsiparkaa kun äiti on tuollainen.

Vierailija
26/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka provohan tämä on (pliis, sanokaa että on).

Vierailija
27/31 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihana, puspus :) nuo tunteet ovat mulle tosi tuttuja.

Ja teille, joiden mielestä ap ei ansaitse lasta: kyllä se lapsi voi olla ihana, rakas ja toivottu vaikka välillä tympisikin olla pelkkä kasvualusta ja kantoteline!

Vierailija
28/31 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kirjoitus, mutta kuulostit kyllä ihan mun vajakkieksältäni. Sillä oli just tollanen kakaramainen asenne kaikkeen. Oli ollut pahasti koulukiusattu ja sitä syrjitään myös nyt aikuisiällä. En ihmettele yhtään. :D

Vierailija
29/31 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, kyllä muakin vituttaisi. Sinuna varmaan lähtisin menemään sieltä ja jättäisin muut huolehtimaan itse tavaroistaan. Lintsi ei oo se ympäristö missä kovin mielelläni viettäisin aikaa, jos mihinkään kunnon laitteisiin en edes pääsisi.

Vierailija
30/31 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro että olet raskaana. Jos lintsillä sanotaan ettei raskaana pääse laitteeseen, sanot tietenkin olevasi vain lihava. Mitäs sitä nyt suotta vauvaa suojelemaan, hurjimpiin laitteisiin vaan!! Hauskaa lintsin reissua!

Vierailija
31/31 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vauvan syytä ole, että on sinne mahaan joutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi