Jos Blaise Pascalin ÄO on ollut 195 niin uskotko, että Brad Pittilla ja Angelinalla ois noin 120?
Kommentit (8)
Kumpikaan ei vaikuta älykkäältä, mutta 110 saattaa silti olla. Tosin haastatteluissa Jolie on ihan pökkelö eikä saa järkevää sanaa suustaan, joten hänen ÄO saattaa olla alempikin.
Ja täällä taas vauhdissa nimimerkit "Sain Tieteen Kuvalehden ÄO-testistä 140 ja olen varma että testi on luotettava" ja "Olin alakoulussa luokkani parhaimpia eli totta se on!".
Kumpikaan ei vaikuta älykkäältä, mutta 110 saattaa silti olla. Tosin haastatteluissa Jolie on ihan pökkelö eikä saa järkevää sanaa suustaan, joten hänen ÄO saattaa olla alempikin.
mutta jos on pökkelö, ei ole välttämättä ollenkaan heikko ÄO.
Oma ÄOsi on varmasti alle 80 jos kuvittelet että sosiaalisuudella ja puhetaidoilla on mitään tekemistä ÄOn kanssa.
Mulla on ÄO todettu olevan 121. Ja olen tavallinen nuori nainen, ei oo mitenkää poikkeuksellinen äly. matemaattisesti mm. lahjakas olen.
Ja virallinen testi kyllä ihan mulla, ei tietee kuvalehden höpöjuttuja.
kertaa, ja hämmästy kuinka helposti älykkyytes nousee. Ne mittaa hyvin kapealta sektorilta sun havaintokykyä, kun hiffaa mistä missäkin kysymyksissä on kyse, ei tarvitse kuluttaa aikaa ja olla ymmällä.
juuri näiden ihmisten ÄO:t (oikeat tai arvellut sellaiset) tuoda esille?
120 on aika tavis-ÄO esim. yliopisto-opiskelijoilla. Miksipä ei Bradilla ja Angelinallakin voisi olla sitä tasoa.
Muttet kai tarkoita että A:lla ja B:llä yhteensä tuon? ;)