Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan blogikliseitä, aloitan:

Vierailija
09.07.2012 |

-nimitetään blogikollegoia ihaniksi: "Ihana Jessica (linkki blogiin) tuli käymään tänään luonani..."

-Tory Burch ballerinat

-salaattiannosten kuvaaminen lounaspaikoissa

-merkkilaukut (Vuitton, Mulberry jne)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nämä maalaisromantikkobloggaajat kopioivat toistensa sisustuksen lisäksi myös tavan kirjoittaa! Uteliaisuuttani seuraan kahta blogia (tyypit ovat bestiksiä keskenään) ja teksti on kuin saman ihmisen kirjoittamaa!

Vierailija
2/41 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten häpeämätöntä mainontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pikkuhiljaa iltojen pimetessä ajatukset alkavat siirtyä jouluun. Kyllä! Kuulitte oikein! Olen jopa ostanut ensimmäisen joululehdenkin. Joululaulut sentään säästän sinne marraskuulle. Joulukortteja olen jo miettinyt. Myös päiväkodin tädeille on pikkupaketit jo askarreltu..."

Vierailija
4/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka päivän asusta on jo se 6-8 kuvaa, lisätään vielä muutama kasvokuva niinkuin joka hiivatin päivä vaikka otsikkona olis mikä. Huh.

Lisäksi se iso miesten kello. Nimen oon unohtanut. LV laukut on jo niin uskomatonta massahuumaa ettei tiedä itkeä vai nauraa.

Vierailija
5/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"keväiset tulppaanikimput" miljoonine kuvineen. Joka blogissa. Nyt kuvataan pioneja, mutta onneksi niitä ei kasva ihan jokaisella.

Nelly-kollaasit on sellainen punainen vaate mulle, että välittömästi pois.

Vierailija
6/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se iso miesten kello. Nimen oon unohtanut.

Kultaisena, tottakai!

Vierailija
7/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih lauseen alussa tai oikeastaan ihan missä kohtaa vaan! Esimerkiksi vaikkapa "hih tänään ihana ystäväni Q kävi kylässä". Liekö sillä tarkoitus tuoda lisää kepeyttä ja leikillisyyttä tekstiin. On kuitenkin tosi rasittavaa lukea.

Lisäksi Michael Korsin kellot ja laukut kaikilla. :)

Vierailija
8/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etunimen alkukirjaimella. "Tänään J tuli kylään poikansa K:n kanssa. Minä ja S teimme sitä ja tätä ja sitten O soittikin ja pyysi X:n ja A:n kanssa sinne..."

Vierailija
9/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-odotusaikana, joka raskausviiko listataa oireet ja sikiön kehitysvaiheet.

- vauva-aikana listataan vauvan kehitysvaiheet

- lastenvaatebloggaajat rakastavat "aletuksia", jotka "kotiutuvat" tiukan "metsästyksen" jälkeen vihdoinkin postilaatikkoon.

- Cupcake & Ticetti -hysteria aina hyvissä ajoin sesongin alkua (kaikkien bloggajien mukuloilla on samat haalarit).

Vierailija
10/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

englanniksi tottakai. Mieluiten sellainen, ettei jää oikeastaan kenenkään mieleen "so you think you can stand by your side with me forever lasting jeahright?". Blogin osoite kuitenkin hieman eri "www.youthinkstandsidewithPeppiinasday.blogspot.com"

Mitä tahansa teetkin, tee se tyylillä(etkä tietenkään edes tekisi kyseistä asiaa, jos ei olisi blogia. Istuta vaikka persiljaa. Osta esim. AmandaB kulho ja mene jonnekin puistoon. Ota mukaan joku beeshi karvaviltti ja vähintään kolme erikuosista koristetyynyä, sekä mineraalivettä lasipullossa itsetehdyllä etiketillä. Evääksi jotain itse leivottua, jossa on valkosuklaata, sekä takeawaysalaatti ja purkki benandjerryyssiä.

Jos sinulla on lapsi, ota hänet mukaan, ykköset ylle(esim. pompdeluxia), ja päästä hänet ihmettelemään persiljoitasi. Napsi kokoajan kuvia, joku onnistuu varmasti ja istuta persilja. Vie kotona ykköspaikalle, esim. sen "kitchen is the best" sisustustarran alle ja napsi vielä n. 600 kuvaa. Kaukaa ja läheltä. Illalla ja aamulla.

Älä unohda persiljaa jatkossa, vaan käytä sitä usein ja linkkaa aina "istutuspostaus" esille, kun puhut persiljastasi

Vierailija
11/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

englanniksi tottakai. Mieluiten sellainen, ettei jää oikeastaan kenenkään mieleen "so you think you can stand by your side with me forever lasting jeahright?". Blogin osoite kuitenkin hieman eri "www.youthinkstandsidewithPeppiinasday.blogspot.com"

Vierailija
12/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa teetkin, tee se tyylillä(etkä tietenkään edes tekisi kyseistä asiaa, jos ei olisi blogia. Istuta vaikka persiljaa. Osta esim. AmandaB kulho ja mene jonnekin puistoon. Ota mukaan joku beeshi karvaviltti ja vähintään kolme erikuosista koristetyynyä, sekä mineraalivettä lasipullossa itsetehdyllä etiketillä. Evääksi jotain itse leivottua, jossa on valkosuklaata, sekä takeawaysalaatti ja purkki benandjerryyssiä.

Jos sinulla on lapsi, ota hänet mukaan, ykköset ylle(esim. pompdeluxia), ja päästä hänet ihmettelemään persiljoitasi. Napsi kokoajan kuvia, joku onnistuu varmasti ja istuta persilja. Vie kotona ykköspaikalle, esim. sen "kitchen is the best" sisustustarran alle ja napsi vielä n. 600 kuvaa. Kaukaa ja läheltä. Illalla ja aamulla.

Älä unohda persiljaa jatkossa, vaan käytä sitä usein ja linkkaa aina "istutuspostaus" esille, kun puhut persiljastasi

Juuri näin. En vain itse olisi löytänyt sanoja kertomaan asiaa näin hienosti.

Tokihan rouva-blogisti on vääntänyt kutreihinsa kampauksen (vähän sellainen 50-luvun tyylinen) ja hienojen vaatteiden suojaksi laitetaan itse tehty esiliina. Sellainen monesta kankaasta tehty (mutta luonnollisesti toisiinsa tyylikkäästi sopivista kankaista tehty), jonka tarvikkeisiin on mennyt ainakin kolmesataa euroa.

Vierailija
13/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoja minusta-kohdassa lukee äideillä lähes aina esim. "vaimo sekä 1/10 ja 5/12-syntyneiden poikien äiti".......

Vierailija
14/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoja minusta-kohdassa lukee äideillä lähes aina esim. "vaimo sekä 1/10 ja 5/12-syntyneiden poikien äiti".......

Samassa kohdassa teksti tyyliin " 26vuotiaan naisen, vaimon ja äidin elämää. Rakastan muotia, sisustusta, perhettäni, ystäviäni ja Rainbow-suklaakeksejä(tai joku muu joukkoon sopimaton ja muka omaperäinen ja massasta erottuva "rakastamisen kohde", josta ei kuitenkaan koskaan blogissa mainita. Ilmeisesti vaan yritetään herättää lukijan mielenkiinto...)"

Vierailija
16/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etunimen alkukirjaimella. "Tänään J tuli kylään poikansa K:n kanssa. Minä ja S teimme sitä ja tätä ja sitten O soittikin ja pyysi X:n ja A:n kanssa sinne..."

Käytän miehestäni etunimen ekakirjainta, kun hän ei halua omaa nimeään mainittavan kokonaan (en ole kertonut myöskään omaa nimeäni blogissani) ja olisi jotenkin höpöä sanoa koko ajan "mieheni".

Vierailija
17/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-odotusaikana, joka raskausviiko listataa oireet ja sikiön kehitysvaiheet.

- vauva-aikana listataan vauvan kehitysvaiheet

- lastenvaatebloggaajat rakastavat "aletuksia", jotka "kotiutuvat" tiukan "metsästyksen" jälkeen vihdoinkin postilaatikkoon.

- Cupcake & Ticetti -hysteria aina hyvissä ajoin sesongin alkua (kaikkien bloggajien mukuloilla on samat haalarit).

sen verran sanoa (:D), että mäkin listaan noita kehitysvaiheita. Tosin mun blogilla on 4 lukijaa, ja pidän sitä muutenkin lähinnä itseäni varten. Koko blogi kuitenkin käsittelee odotusaikaa, ja nuo kehitysvaiheet ovat aika oleellinen osa. En tosin oleta, että blogini edes ketään kiinnostaa :D

Vierailija
18/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on niin osuvia! Ja toi Anssi Kelan postaus oli ihana.

Mä mietin tässä yks päivä pyörälenkillä, millainen olis ei-kliseinen muoti- ja lifestyleblogi, mut sit näin kuovinpoikasen, ja ratkaisu jäi löytymättä.

Vierailija
19/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä poseeraustyyli (katse kainosti alas, tukkaa vähän syrjään kädellä, jalkaterät söpösti hupsis) näyttää siltä, kuin bloggaajalla olisi kamala pissihätä. Vaihtoehtoisesti bloggarille on tullut äkillinen tarve tarkistaa, etteivät menkat ole tulleet legginsseistä läpi. Useasta samanlaisesta kuvasta voimme havaita, ettei näin ole käynyt, mutta parempihan se on olla todistusaineistoa :D

Vierailija
20/41 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla sit sillon tällön otetaan itestä kuvia peilinkautta, niin että naama on kuitenkin piilossa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan