ONKO 2,20 NELIÖN TALO POISTETTTU????!!???
Kommentit (19)
ja kun suosio lisääntyi ketjulla, niin ap alkoi kehuskelemaan ainakin kolmessa eri ketjussa olleensa provo -uskokoon ken haluaa ;D
Tässä ketjussa ap haluaa sen takaisin. Just joo :D
En koskaan avannut, nyt harmittaa :)
Oliko tyyliin Perseiset kädet tai Bideen käyttö?
Ja täällä ON SATA MUUTA JOTKA HALUSIVAT SÄILYTTÄÄ KETJUN!
Kyllä ilkeä temppu ylläpidolta!!!
Meidän vessakin on kolme neliöö..... tyyliin. En löytänyt haulla. Päivällä kyllä vielä oli, mutta joku valvoja kai otti asiakseen poistaa sen. Ilonpilaaja.
Oon itekkin valvoja ja ei siinä kyllä ollu mitään miksi se ois pitäny poistaa! Toivottavasti ylläpito ottaa selville kenen valvojan toimesta se lähti ja ottavat yhteyttä kys tyyppiin. Säännöt on selvät eikä omavaltaista poistoa saa olla!!
Mutta miksi pitää viedä toistenkin ilo? Itse en ehtinyt lukea kuin pari sivua siitä ja kyllä harmittaa! Tuo ketju oli legenda jo syntyessään, ihan niin kuin perseiset kädet ja vauvaperunat jne.
Ja nokkelat mammat tarttui kirjoitusvirheeseen ja juttu muuttui ihan uusille sfääreille, kun ap:n 2,20 neliön talon elämää alettiin miettimään. Miehen nimi oli pena ja kaikkea hauskaa siellä sattui, mm. vesivahinko kun pena pissasi ohi pöntön ja yhdessä vaiheessa talo hukkui lumeen ja korkojen noustessa tontin olisi voinut myydä ja talon siirtää henkilöauton katolla halvemmalle alueelle...
Mikä tahansa muu ketju oli pahempi tapaus kuin tuo...
Arvostelukyvyn puute on paha puute ihmisessä! Ja varsinkin valvojassa!
Huumori siinä oli myös melkoisen viatonta,sillä alkoivat olemaan niin kuvitteellisia AP ja Pena. Ikävä että täällä on nyt näin tosikko meininki.
...mutta kaikkein paras.
Jos jollakulla ei kestä pinna lukea - niin ei lue. Piste.
Antaa muiden lukea. Suosituin keskustelu josta viestimäärätkin
kielivät. Oli piristystä harmaaseen arkeen.
En minä lue läheskään kaikkea täältä, enkä itke niitä poistettavaksi.
Ketju takasin. Tai avataan se uudestaan :o
mielipiteensä poistosta`? Sehän oli viaton ja hauska ketju, kuka sellaista poistaa???
Ap. yrittää vain muuttaa sen sellaiseksi saadakseen itselleen paremman mielen. Pikku moka joka paisui mielettömäksi huumoriketjuksi. Ap:kin olisin nostanut arvoaan huomattavasti, jos olisi vain naureskellut omalle mokalleen.
Saimme hauskat naurut sinun pikku mokastasi. Opettele myös itse nauramaan itsellesi, elämä helpottuu kummasti :-).
Nyt se on paloina roskiksessa.
Kootaaanko sen yhdessä?
Talkooporukkaa?
T. Surullinen Pena
Ettei vaan olisi käynyt toteen se Raija Pelli -läppä
ja rikollisliiga vieny koko talon.
Siksi aihekin on poistettu - myötätunnosta.
" 2,20 rikollista kävi viemässä talon tältä tontilta
ja silminnäkijöiden havaintoja kaivataan. Niitä
voi soittaa heti lähetyksen jälkeen ruudussa näkyvään numeroon"
Ehkä lumikki vei sen lahjaksi seitsemälle kääpiölle?
Sensuroi samalla aiheen palstalta että aihe unohtuisi.
Eli Lumikki on ainakin epäiltyjen listalla.
Tässä vaiheessa tutkintaa en voi ottaa kantaa epäiltyihin.
Tyydyn vain toteamaan että suljemme järjestelmällisesti eri vaihtoehtoja pois ketkä ovat sen takana, että sekä talo että keskustelu on varastettu.