Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Lyrica -hermosärkylääkkeestä?

Vierailija
09.07.2012 |

Mulla olisi resepti odottamassa, mutta en ole vielä hakenut lääkkeitä apteekista. Onko tullut kovasti jotain sivuvaikutuksia? Iskiasvaivoihin tuota sain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kyllä varmasti kipuihin.

Itse en suostuisi ko lääkettä syömään.

Vierailija
2/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni muutamassa päivässä. Taisin käyttää sitä viikon-pari. Ei ollut mitään viekkareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tuota hermosärkyyn. Oliskohan ollut ongelmaa silmien tarkentamisessa? Oliko siinä sellainen mainittuna sivuvaikutuksissa?

No, mut oli kyllä ihana apu minulle silloin kun tarvitsin. Söin pieniä annoksia ja en tullut riippuvaiseksi. Olen onnistunut kyllä kaikki riippuvuutta aiheuttavat lääkkeet ohittamaan niin etten ole huomannut edes niiden riippuvuutta aiheuttavaa vaikutusta (Lyrica, Rivatril ja Panacod). Ei ole siis mitään ongelmia ollut irroittautua minkään noista käytöstä.

Vierailija
4/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitehuimaus, pyörrytys, väsymys todella yleisiä sivuoireita.

Sain välilevyjen pullistumien aiheuttamaan kipuun. Lopetin viikon jälkeen.

Vierailija
5/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee isolla annostuksella (2x225 mg) ja pahin sivuvaikutus on ummetus. Lyrica on antanut minulle 'uuden' elämän, sillä minulla on todella pahoja hermokipuja ja on ollut paras lääke vaivohini. Varmasti tulee alkuun sivuvaikutuksia ja täytyy pohtia, että onko lääke juuri sinun vaivaasi sopiva!

Vierailija
6/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis avun varmaankin tuo tuohon särkyyn, mutta hirvittää mahdolliset sivuvaikutukset. Istumatyötä tekevänä välilevynpullistuman aiheuttama hermosärky olisi tietysti ihan kiva saada jotenkin kuriin. Nyt on onneksi ollut taas parempi jakso, niin en niitä nyt vielä ala syömään.

ap

Vierailija
7/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella koukuttava lääke. Googlaa vaikka. Se on havaittu huonoksi lääkkeeksi, koska monet jäävät siihen koukkuun. Antaa niin mukavan olon. Itse asiassa sen epäillään koukutavan paljon enemmän kuin esim. bentsodiatsepaamien. Että silleen...

Vierailija
8/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie kaikkea kipua :(

Lihottaa melkoisesti, hiuksia lähtee, ummettaa.

Vierailija
9/9 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni mitenkään koukuttava lääke. Olen syönyt sitä viiden vuoden aikana 3 jaksossa ja lopettaminen on onnistunut helposti, tosin olen lopettanut asteittan. Minulle ei kyllä aiheuta mukavia oloja, mutta vie kivun hyvin pois, muttei kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme