Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÄÄÄÄK, loma loppui, huomenna töihin :((((

Vierailija
08.07.2012 |

onneksi on vielä viikko jäljellä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on vielä viikko jäljellä :)

Vierailija
2/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vasta loppukesästä, niin se on vieläkin edessä. Eli alkaa vasta 17.8. jatkuen 6 viikkoa. Olen niin onnellinen :)

Vierailija
4/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lomani alkaa 17.7 tietysti!!!

Vierailija
5/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vasta loppukesästä, niin se on vieläkin edessä. Eli alkaa vasta 17.8. jatkuen 6 viikkoa. Olen niin onnellinen :)

Mutta haluan lomailla lasten kanssa samaan aikaan. Minua ei haittaisi olla töissä kesäaikaan, olen syksyihminen.

Vierailija
6/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juon kaljaa ahdistukseen ja toivon että huomenna olisi sen verran krapula että itse työn aiheuttamaa megavitutusta ei juuri huomaisi.

Vierailija
7/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäloma alkamaan heinäkuulta, kesäkuun ekalla viikolla lähdet saikulle (selkäkipu on parasta feikattavaa, koska sitä vaikea todentaa) jota jatkat niin, että se lykkää kesälomasi alkua tuonnemmaksi. Kolme saikkuviikkoa ja kesäloma siihen päälle niin hups, saat olla täydellä palkalla pois töistä vähintään 8 viikkoa!

Vierailija
8/8 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäloma alkamaan heinäkuulta, kesäkuun ekalla viikolla lähdet saikulle (selkäkipu on parasta feikattavaa, koska sitä vaikea todentaa) jota jatkat niin, että se lykkää kesälomasi alkua tuonnemmaksi. Kolme saikkuviikkoa ja kesäloma siihen päälle niin hups, saat olla täydellä palkalla pois töistä vähintään 8 viikkoa!

Itse olin muutama vuosi sitten jalassa olleen ruusun vuoksi 4 viikkoa saikulla. Töihin paluu oli järkyttävä rästitöiden vuoksi. Lisäksi pomolle ei kelvannut tekemättömien töiden selitykseksi sairausloma. Työt olisi pitänyt tulla tehdyksi silti!

Tästä syystä vihaan ylipäänsä lomia ja ottaisin ne mieluummin rahana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi