Ylipainoa 40kg, mikä on realistinen painonpudotustahti
eli milloin voisin olla 40kg kevyempi, kun nyt aloitan? Aion ottaa järkevästi, ravitsemusterapeutin tuki jne.
Kommentit (7)
eli milloin voisin olla 40kg kevyempi, kun nyt aloitan? Aion ottaa järkevästi, ravitsemusterapeutin tuki jne.
se puoli kiloa viikossa jatkuvasti an hyvä tahti. Joskus lähtee enemmän ja joskus vähemmän mutta keskiarvona hyvä.
pudotettavana 30 kg. Olen päättänyt laihduttaa tuota puoli kiloa per viikko tahtia ja siten urakkaan menee 1v 6kk.
Minulla on kuitenkin hyvä kunto.. liikun päivittäin tai vähintään 4-5 kertaa viikossa tunnin verran.
Haluan laihtua pysyvästi, en nopeasti. Ajattelisin itsekin, että 1,5vuotta- 2 vuotta
laihdutan myös, lähtöpaino 116kg. Olen nyt tiputtanut 7 viikossa 6 kiloa, esim. tällä viikolla tippui kilo. Laskeskelin, että voisin ensi keväänä olla sellainen 80-kiloinen suurinpiirtein. Luulisin, että sinäkin voisit olla 30 kiloa kevyempi ensi kesään mennessä, alussa kuitenkin lähtee nopeammin.
Tsemppiä tosi paljon!
pudotettiin keskimäärin 10 viikossa...
Ei tosin onnistu "normaalielämässä,vaatii että laihdutat kokopäiväisesti.
Aikalailla se on itsestään kiinni. Jos on 40kg ylipainoa, niin alussa kiloja voi lähteä todella nopsasti.
Sellainen rauhallinen tahti on sitten jotain 1- 1.5 kg / viikko