Viimeisillään raskaana olevat, miten helpotatte oloanne näillä helteillä?
Tai miten ylipäänsä pysytytte olemaan?
T. Tuskastunut HIKINEN mamma
Kommentit (12)
Syön mansikoita ja vesimelonia, että ei turvottaisi. Lisäksi juon tooosi paljon vettä. Toistaiseksi olen säästynyt turvotuksilta. Lisäksi jäätelöä päivittäin. Onhan tässä kestämistä kuumuudenkin lisäksi, kun hengittäminenkin ahdistaa. Pakko vaan ajatella, että loppusuoralla ollaan, ei oo muuta vaihtoehtoa. Tsemppiä kohtalotoverille!
olin viimisilläni vuoona 2010 kun oli ne kamalat helteet.Nilkat oli järkyttävät kun nestettä kerty...olin paljon mökillä tossa aika lähellä kotia :)..Nyt oon viikolla 26+4 ja oon taas tuskissani mahani kans :( KAMALAA :( voin vaan kuvitella viimisillään olevia :/
Kävin usein semmoisessa nopeassa kylmässä suihkussa. Oleskelin kotona pelkissä alkkareissa. Join paljon kylmää ja söin pieniä mehujäitä.
Helpottaa nimittäin kummasti, kun saa lapset (2v, 3v ja 4v) pysymään edes hetken paikoillaan eikä tarvitse ison mahan kanssa juosta lasten perässä:)
Eli jos odotat esikoistasi, niin nauti. Kun kotona on hoidettavana jo monta pientä, on hikipisarat jatkuvasti otsalla:)
Pelkissä alusvaatteissa. Jäätelöä ja paljon vettä.. Rv 38+2 tuskastuneena odotan synnytyksen alkamista!
Joten en ihan vielä viimeisilläni. Me asutaan järven rannassa ja oon miettinyt, että kuinka paljon uskallan uida. Mites te muut?
Oin myös viileitä suihkuja. Vesimelooni, ananas ja muut hedelmät pitivät turvotuksen loitolla. Iltaherkkuni oli kylmä naitokaakao jääpaloilla, nami!t
kerrankin ei palele eikä tarvitse topata vaatetta päälle. Menossa rv 40+..
Tosin ehkä olen eri suunnilta kun muut, täällä Vantaalla ainakaan mitään erityisiä helteitä vielä ole tänä kesänä ollut.
kysyn että millä helteillä? Missä niitä on? Ei ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla.
helettä oli koko heinäkuun. Empä tainnut muuta tehdä kuin makasin sohvalla ja katsoin elokuvia. ovet ja ikkunat tiiviisti kiinni ja tuulettimella lämpö alhaisemmaksi. minulla silloin toksemiakin päällä. join 2l juomista päivittäin (kannuun laitoin ja päätin että tuo on mentävä alas) ja söin lisäksi ananasta ja vesimeloonia. jalkoja pidin ylhäällä. sitten kun pääsi toksemia pahaksi eli 37+4 niin vauva syntyi.
Teille normaalisti ilman tämmöistä sairauttakin niin juokaa paljon...se vähentää ellei jopa ehkäise turvotusta ja lepoa paljon.
Jota ei valitettavasti ole päässyt tänä kesänä edes kunnolla kokemaan. Toivottavasti säät vihdoin lämpenisivät pidemmäksi aikaa ja alkaisi kunnon helteet. Viime kerralla raskaana oli hyvä tuuri, kun kesälle 2010 osui ennätyslämmin kesä, josta äitiysloman alkaessa oli aikaa nauttia.
Mökillä auringossa bikineissä iso vatsa ei haittaa. Kurjempaa se on töissä olla kauniilla säällä.
En mä nyt oikein muuta osaa sanoa.