Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua Tic-oireisiin

Vierailija
08.07.2012 |

Olen 34-vuotias isä ja olen vuosia etsinyt apua tic-oireisiini. Tic-oireena minulla on silmien räpsyttely, niskan nykiminen ja kädellä pään taputtelu. Oireet häiritsevät jo merkittävästi sosiaalista elämääni, mutta en ole useista lääkärikäynneistä saanut apua. Olisiko teillä kenelläkään antaa minulle tietoa tic-oireisiin erikoistuneesta lääkäristä tai ihan mistä vaan, josta voisi olla apua sairauteni hoitoon. Tic-oireitahan on enemmän lapsilla ja yleensä häviävät murrosiässä, mutta minulle ei valitettavasti näin käynyt. Suuret kiitokset jo etukäteen avustanne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oletko koittanut näitä valmisteita ? Sain oman poikani TIC liikkeet rauhoittumaan näillä, samoista kärsin itse murrosiässä.

Vierailija
2/3 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä: samoin kaikki sokeri pois ja säännölliset elintavat ( paljon unta ja raikasta ilmaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että neurologi tai neuropsykiatriasta tietävä psykiatri voisi osata auttaa. Nimiä en ikävä kyllä osaa antaa. Hoidan itse lapsipotilaita, ja hoitamieni tautien tai oireiden kirjoon kuuluvat myös nykimisoireet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi