Noin 3000€ formulaviikonloppu.
Jos riittää. Olen tässä katsellut viikonloppua formuloihin yllätyksenä miehelle.
Liput formulakatsomoon, lennot, hotelli jne.
On sen kyllä ansainnut.
Kommentit (11)
onko tuo jonkun matkanjärjestäjän matka,vai räätälöity? Ja teille molemmille vai vain miehelle.Appivanhemmat ovat pari formulamatkaa tehneet,ja loistoreissuja olleetkin.Mikä kisa?
Meille molemmille. Romanttinen lomareissu:)
Tää on jotain sellaista mitä mieheni ei ikinä osaa odottaa.
Espanjan kisa 2013.
ap
NHL-matkan. On kiekkohullu joten sopi sille kuin hanska käteen. Räätälöity reissu ja mies tykkäsi kuin hullu puurosta.
onko tuo jonkun matkanjärjestäjän matka,vai räätälöity? Ja teille molemmille vai vain miehelle.Appivanhemmat ovat pari formulamatkaa tehneet,ja loistoreissuja olleetkin.Mikä kisa?
Meille molemmille. Romanttinen lomareissu:)
Tää on jotain sellaista mitä mieheni ei ikinä osaa odottaa.
Espanjan kisa 2013.
ap
Meille molemmille. Romanttinen lomareissu:) Tää on jotain sellaista mitä mieheni ei ikinä osaa odottaa. Espanjan kisa 2013. ap
ap
formula-ajoissa. Yövyimme yhden yön, enkä tiedä hintaa, koska tuttavat olivat saaneet liput firman kautta.
3000 e kuulostaa minusta kalliilta, jos hinta on per henkilö.
Ollaan oltu kuusi kertaa yhteensä. Koskaan ei kyllä ole maksettu itse, vaan matkustetaan miehen työnantajan tarjoamilla VIP-lipuilla.
formula-ajoissa. Yövyimme yhden yön, enkä tiedä hintaa, koska tuttavat olivat saaneet liput firman kautta. 3000 e kuulostaa minusta kalliilta, jos hinta on per henkilö.
Ollaan paikan päällä 4vrk.
Ainakin samoissa kisoissa ollaan oltu :)
(työnantaja ei suomalainen)
Ollaan oltu kuusi kertaa yhteensä. Koskaan ei kyllä ole maksettu itse, vaan matkustetaan miehen työnantajan tarjoamilla VIP-lipuilla.
Ainakin samoissa kisoissa ollaan oltu :)
(työnantaja ei suomalainen)