Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kova sali treeni+vauva kuume

08.07.2012 |

Moikka! Onko muita samassa tilanteessa olevia? Teenaan tällä hetkellä tod kovaa ja tavotteellisesti mutta silti kuume kolmannesta, siitä iltatähestä on päällä. Just on päässy reenuksessa ihanaan vaiheeseen että reeni kulkee ja tuloksia tulee. painonkin oon saanu tiputettua niin etten ees muista millon oon painanu näin saman verran.

Ajatukset on ristiriitaiset. Haluisin reenata mutta haluisin sen vauvanki. Elämähän ei lopu vauvaan (tiedän) ja se on vain hetken pieni ja reeni jatkukoon. Sitäki olen miettiny että ikää on 31 eli nyt tai ei ollenkaan. Muutenki elämäntilanne olis otollinen. Ensimmäinen poika menee ekalle. Toinen poika on vielä vuoden hoidossa ja sitte eskariin. Saisin olla vauvan kanssa kotona ku pojat on koulussa. Olis heillekki mukavaa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeillut jo tovin täällä, mutta en ole saanut ajoiksi kirjoittaa, mutta tähän viestiin oli jo pakko vastata! Sama tilanne täällä, mutta ikää muutaman vuosi enemmän ;) ja pojat on täällä ihan samanikäiset :) Syksyllä olis haave laittaa kolmonen alulle, mutta pitänee latarit ym. jättää jo ennakkoon tauolle. Mahdollisessa tulevassa raskaudessa, kyllä salia en jättäsi kokomaan pois tosin raskaat liikkeet pitäisi kai jättää pois.

Vierailija
2/5 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuumeillu on/off meinigillä jo pitkään. Ehkäisyä ei oo ollu vuoteen käytössäkään mutta eipä tuo touhuilujen määräkään niin päätä huimaa että ois mitään alkuun saanukkaan.

Salia en aatellu minäkään pois jättää, muuttaa vain. Avaavia liikkeitähän ei saa tehä jostain ajasta lähtien mutta muuten reenata oman voinnin salliessa. Ehkä nyt ei reenejä vejetä niin loppuun asti mutta kuitenki. :) Eikös sitä palaudukki nopiammin ku lihaksisto on kunnossa. Tällä hetkellä olen tarkalla ruokavaliolla ja aijon jatkaa tarkkaa sittenkin kunhan tärppää. Tietenkin sitä muutetaan raskauteen sopivaksi. Edellisissä raskauksissa mulle on kummastaki tullu 20-25kg lisää. Ja en kyllä ole kahtonu yhtään mitä suuhuni oon pistäny. Siksi nyt aijon toimia erilailla. Tällanen elämä sopii mulle ja mun vartalolle.

Monenlaisia ajatuksia pyörii päässä just ku pojatki on jo ton ikäsiä ja "helpoja". Että tekiskö sittenkään, mutta ku kuitenki sen haluaa. :) Iltatähti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, mun treenaaminen on ollu nyt aika vähäistä vauva-arjen ohella, mutta just meille on remontin alla oma kuntosali, jossa meinaan sit palata takaisin kuntoilun pariin. Punttisalia suunnitellessa ei ollut tietoakaan vauvakuumeesta, mutta nyt se jostain nosti päätään, ja ehkäisystä ois tarkoitus luopua tässä piakkoin... Mä haluaisin tulevan raskauden (jos niin onnekkaasti käy että kolmas meille siunaantuu, pojat nyt 3,5v ja 1,5v) myös toteuttaa erilailla kun ekat kaksi, jolloin söin mitä sattuu ja liikuin aika vähän... ennen lapsien syntyä mä treenasin yhdessä välissä aika paljonkin, mutta polvivamma ja nyt sit lapset on saanu sen jäämään aika vähäiseksi. Mutta nyt motivaatio on ainakin kohdallaan, juhannuksesta lähtien olen ollut karkkilakossa, ja muutenkin kaikki hyväskät jääny aika vähälle. Nyt vielä se liikunta kunnolla kehiin, niin tästä tulee sit yks fit mama :D Teillä tuntuu olevan motivaatiota omastakin takaa, mutta ois kiva saada virituaalisia persukselle potkijoita kannustamaan muakin treenaamaan!

niin ja mä oon kans "kolkyt ja risat" :D

Vierailija
4/5 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

täälläkin yksi kroppakeskeinen :D Yksi lapsonen on jo ja toista tässä aloitellaan tjottailla. Ekasta raskaudesta tuli 16 kg, joista viimeisiä oli tosi vaikea tiputtaa univelkojen takia, mutta nyt olen elämäni kunnossa. Ja sitten ei muuta kuin toista valvottajaa tekemään :D

Mutta suunnitelmat ovat täälläkin tällä kertaa sellaiset, että pitäisi ruokavalion kunnossa ja liikuntaakin harrastaisi niin paljon kuin jaksaa ja pystyy. Edellisellä kerralla olin tosi huonovointinen, masentunut ja kipeä, joten tuli syötyä mitä sattuu, mutta jospa tällä kertaa ei repsahtaisi...

Tärppionnea kaikille ja pidetään yhteyttä, kun tulee ajankohtaiseksi jaksaa lähteä salille ison mahan kanssa :D

Vierailija
5/5 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satuttais olemaan yhtäaikaa raskaana :) Itellä ainaki sellanen massan kasvatus kausi menossa ettei tosikaan. Tosin sitä massaa kasvatetaan vain lihaksiin, ei muuten. :) Kylhän te sen hokasitteki.

Nyt on ovulaatio menny ja ootellaan vain tärppäskö vai ei.

Zemppiä!!